Στην πίστα της Καταλωνίας, ο 5ος αγώνας της χρονιάς ήταν συναρπαστικός, είχε εναλλαγή συναισθημάτων, αλλά στο τέλος χαμογέλασε ξανά ο Φέτελ.
Σε ένα Grand Prix με πολλές εναλλαγές και έναν φανταστικό Φερνάντο Αλόνσο στη εκκίνηση, ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε να πάρει την πιο δύσκολη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα.
Χάρη σε αυτή του την επιτυχία, ο γερμανός οδηγός της Red Bull άνοιξε στους 41 βαθμούς την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα έναντι του βρετανού της McLaren.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο άλλος οδηγός της McLaren, Τζένσον Μπάτον, ο οποίος επικράτησε στη μάχη του βάθρου απέναντι στους Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) και Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari).
Ακολούθησαν οι δύο Mercedes στις θέσεις 6-7 της τελικής κατάταξης, με τον Μίκαελ Σουμάχερ να τερματίζει μπροστά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν ο Νικ Χάιντφελντ της Renault και το δίδυμο της Sauber, Σέρχιο Πέρες και Καμούι Κομπαγιάσι.
Ο καιρός στο χωριό Μοντμελό δεν... έστειλε τον κόσμο στις παραλίες, αλλά τον έφερε στις εξέδρες της πίστας της Καταλωνίας.
Οι φίλοι του Αλόνσο, για ακόμα μια φορά τίμησαν τον εθνικό τους ήρωα και εκείνος φρόντισε να τους αποζημιώσει με το... καλημέρα.
Με το που έσβησαν το κόκκινα φώτα, ο Ισπανός ενεργοποίησε το KERS και πέρασε τον Φέτελ και στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Γουέμπερ, να αφήσει τη γραμμή του και έτσι βρέθηκε πριν το στρίψιμο της πρώτης στροφής να ηγείται της κούρσας.
Πρώτος για 20 γύρους ο Αλόνσο
Με το που έσβησαν το κόκκινα φώτα, ο Ισπανός ενεργοποίησε το KERS του πέρασε τον Φέτελ και στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Γουέμπερ, να αφήσει τη γραμμή του και έτσι βρέθηκε πριν το στρίψιμο της πρώτης στροφής να ηγείται της κούρσας.
Έτσι, ο Γουέμπερ έχασε την ευκαιρία να διατηρηθεί πρώτος και δεν χάρηκε ιδιαίτερα την πρώτη του pole position για φέτος. Εξαιρετικός, ήταν στην εκκίνηση και ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος από τη 10η θέση βρέθηκε να κερδίζει θέσεις και να πλασάρεται 6ος.
Στη συνέχεια ξεκίνησε η μάχη των pit stops. Ο Μαλντονάδο μπήκε στον 9ο γύρο για αλλαγή ελαστικών. Ο Φέτελ στο 10οακολούθησε, βάζοντας τη μαλακή γόμα, αλλά στην έξοδό του βρέθηκε πίσω από τους Μπάτον και Μάσα, οι οποίοι αν και αρχικά φαίνονταν δύσκολοι αντίπαλοι, τελικά κατάφερε να τους προσπεράσει γρήγορα.
Στη συνέχεια, ήρθε η σειρά των Αλόνσο, Γουέμπερ Χάμιλτον και Μπάτον, να μπουν διαδοχικά για pit. O Αλόνσο από την πρώτη διαδικασία βγήκε νικητής, με τη σειρά να είναι: Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Γουέμπερ, Μπάτον και Ντι Ρέστα.
Και τώρα οι δυο τους (Φέτελ-Χάμιλτον)
Στη δεύτερη σειρά των pit stops , ο Αλόνσο βγήκε πίσω από τον Φέτελ, ενώ αργότερα και ο Χάμιλτον βγήκε μπροστά από το κόκκινο μονοθέσιο του Ισπανού.
Οι αλλαγές στην κορυφή έφεραν και τον Χάμιλτον στην πρώτη θέση, αλλά τελικά ο Φέτελ ήταν εκείνος που είχε την πρωτοπορία, με τους δυο πιλότους να αυξάνουν τη διαφορά τους από τον Αλόνσο, που αργότερα είδε μαζί με τον Γουέμπερ, τον Μπάτον να τους περνάει, έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά.
Μάλιστα, ο Γουέμπερ κέρδισε αργότερα ακόμα μια θέση και άφησε πίσω του τον Αλόνσο, που από τέταρτος, βρέθηκε πρώτος και από πρώτος... τελικά κατέληξε να είναι πέμπτος.
Στους τελευταίους γύρους, ο Φέτελ έτρεχε χωρίς να έχει στη διάθεσή του το KERS, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία στον Χάμιλτον να πιέζει για την πρώτη θέση. Ο Γερμανός όμως κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή κα να πάρει την τέταρτη φετινή του καρό σημαία.
Έτσι, ο Φέτελ έχει φτάσει στους 118 βαθμούς της βαθμολογίας, με τον Χάμιλτον να είναι πίσω του με 77. Η διαφορά δηλαδή είναι μεγάλη και ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής, αν συνεχίσει έτσι θα κάνει δύο τους τίτλους του.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:39:03.301
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.630
3. Μπάτον, McLaren, +35.697
4. Γουέμπερ, Red Bull, +47.966
5. Αλόνσο, Ferrari, +1 γύρος
6. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1 γύρος
8. Χάιντφελντ, Renault, +1 γύρος
9. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
13. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
15. Μαλδονάτο, Williams, +1 γύρος
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +2 γύροι
17. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
18. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
19. Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
20. Ντ’αμπρόσιο, virgin +3 γύροι
21. Καρθικέγιαν, HRT, +4 γύροι
Δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι:
1. Μάσα, Ferrari
2. Κοβαλάινεν, Lotus
3. Λιούτσι, HRT
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
Θέση | Οδηγός | Εθνικότητα | Ομάδα | Βαθμοί |
1 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 118 |
2 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 77 |
3 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 67 |
4 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 61 |
5 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 51 |
6 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 26 |
7 | Nick Heidfeld | German | Renault | 25 |
8 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 24 |
9 | Vitaly Petrov | Russian | Renault | 21 |
10 | Michael Schumacher | German | Mercedes | 14 |
11 | Kamui Kobayashi | Japanese | Sauber-Ferrari | 9 |
12 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 6 |
13 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 2 |
14 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 2 |
15 | Sergio Perez | Mexican | Sauber-Ferrari | 2 |
16 | Jaime Alguersuari | Spanish | STR-Ferrari | 0 |
17 | Jarno Trulli | Italian | Lotus-Renault | 0 |
18 | Jerome d'Ambrosio | Belgian | Virgin-Cosworth | 0 |
19 | Timo Glock | German | Virgin-Cosworth | 0 |
20 | Rubens Barrichello | Brazilian | Williams-Cosworth | 0 |
21 | Heikki Kovalainen | Finnish | Lotus-Renault | 0 |
22 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Cosworth | 0 |
23 | Narain Karthikeyan | Indian | HRT-Cosworth | 0 |
24 | Vitantonio Liuzzi | Italian | HRT-Cosworth | 0 |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
Θέση | Ομάδες | Βαθμοί |
1 | RBR-Renault | 185 |
2 | McLaren-Mercedes | 138 |
3 | Ferrari | 75 |
4 | Renault | 46 |
5 | Mercedes | 40 |
6 | Sauber-Ferrari | 11 |
7 | STR-Ferrari | 6 |
8 | Force India-Mercedes | 4 |
9 | Lotus-Renault | 0 |
10 | Virgin-Cosworth | 0 |
11 | Williams-Cosworth | 0 |
12 | HRT-Cosworth | 0 |
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 22-5-2011 από directNEWS.gr