Την εμφάνιση πολλών αμφιλεγόμενων χρεώσεων από τις τράπεζες, διαπιστώνει, ιδίως το τελευταίο χρονικό διάστημα, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Ενδεικτικά, στην απάντηση αναφέρονται χρεώσεις, όπως η επιβολή μηνιαίων "εξόδων καθυστέρησης", "έξοδα", δηλαδή, που επιβάλλονται για την περίπτωση καθυστέρησης πέραν των τόκων υπερημερίας, η χρέωση εξόδων επικοινωνίας, η χρέωση εξόδων εξέτασης αιτημάτων, ακόμη και εάν πρόκειται για αίτημα προεξόφλησης του δανείου, η χρέωση λειτουργικών εξόδων της τράπεζας, η χρέωση υποτιθέμενων δαπανών της τράπεζας, που ωστόσο δεν φαίνεται να συνδέονται με δαπάνες προς τρίτους κλπ.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εξετάζει το κύρος και τη νομιμότητα των πρακτικών αυτών, ενώ έχουν κινηθεί οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες για την τήρηση της νομοθεσίας.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 8-6-2011 από directNEWS.gr