Logo

Δεν "έπιασε" ο...ψηφιακός θάνατος των σταρς του Χόλυγουντ



 
 

digital_death_campaign_3-12-2010Φαίνεται ότι οι διοργανωτές της νέας καμπάνιας του Χόλυγουντ, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για την καταπολέμηση του AIDS στην Αφρική, υπερεκτίμησαν την δημοσιότητα των διασημοτήτων που συμπεριέλαβαν στην καμπάνια τους, καθώς  επίσης και τα χρηματικά ποσά που θα ήταν διατεθειμένοι οι φάνς να καταβάλουν προκειμένου να δουν τους αγαπημένους τους σταρ να επιστρέφουν πάλι στο Facebook και στο Twitter.

Η συγκεκριμένη καμπάνια ξεκίνησε την περασμένη Τετάρτη (παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS), αναγγέλλοντας ότι το Χόλυγουντ θα πέσει σε “ψηφιακό θάνατο”, έως ότου καταφέρουν να γεμίσουν ένα φέρετρο με λεφτά από δωρεές.

«Οι μεγαλύτερες διασημότητες του κόσμου, θυσιάζουν τις ψηφιακές τους ζωές προκειμένου να χαρίσουν πραγματική ζωή σε εκατομμύρια ανθρώπους στην Αφρική και στην Ινδία, που υποφέρουν από τον ιό του AIDS», δηλώνει η καμπάνια.

«Αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσουν οι ενημερώσεις των εν λόγω σταρς στο Facebook και στο Twitter. Δεν θα γνωρίζετε πλέον πού βρίσκονται, τι έφαγαν για βραδινό ή ποιά σημαντικά γεγονότα συμβαίνουν στη ζωή τους. Από εδώ και στο εξής, είναι νεκροί. Καπούτ. Τελειωμένοι». 

Στην συγκεκριμένη καμπάνια, συμμετέχουν πολλές διασημότητες όπως ο Ryan Seacrest, η Alicia Keys, η Kim Kardashian, η Lady Gaga, η Serena Williams, ο Justin Timberlake και ο Elijah Wood. Μάλιστα, πολλοί από αυτούς, πόζαραν “νεκροί” μέσα σε φέρετρο για τον συγκεκριμένο σκοπό.

Οι διοργανωτές υποσχέθηκαν ότι όταν οι δωρεές των φανς ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο δολάρια, οι αγαπημένοι τους σταρς «θα επιστρέψουν στο διαδίκτυο σε χρόνο μηδέν».

Ωστόσο, μέχρι την περασμένη Τετάρτη, οι δωρεές μόλις που ανέρχονταν στις 70.000 δολάρια – γεγονός που σημαίνει ότι αν οι φανς του Ryan Seacrest δεν βρουν 930.000 δολάρια, ο παρουσιαστής του “American Idol” και οι υπόλοιποι “νεκροί” διάσημοι, δεν πρόκειται να επιστρέψουν στο διαδίκτυο στο άμεσο μέλλον.

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 3-12-2010 από directNEWS.gr


Τελευταίες Ειδήσεις