Logo

Πρώτο το Ίντερνετ στις διαφημίσεις



 
 

diafimisi1_31-1-2011Η "Βασίλισσα" τηλεόραση... πέθανε. Ζήτω ο "Βασιλιάς" Ίντερνετ!

Αυτό είναι το σύνθημα για δεκάδες διαφημιστές στη Μεγάλη Βρετανία, οι οποίοι, όπως δείχνουν τα στοιχεία, προτίμησαν για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας το Ίντερνετ αντί, της κυρίαρχης μέχρι σήμερα στο διαφημιστικό τομέα, τηλεόρασης.

Οι δαπάνες για τη διαφήμιση στο ίντερνετ έφθασαν μέσα στο 2009 σε ύψος ρεκόρ το οποίο ανέρχεται στο 1,75 δις λίρες.

Οι ειδικοί λένε ότι τέτοια άνοδος δεν είναι κάτι πρωτοφανές για μια ευρωπαϊκή χώρα και επικαλούνται το παράδειγμα της Δανίας, για την οποία καταγράφηκε ένα ανάλογο φαινόμενο στα τέλη του 2008.

Ωστόσο, προσθέτουν, η πορεία του Ηνωμένου Βασιλείου προς την αύξηση της διαδικτυακής διαφήμισης δεν χάνει το χαρακτήρα της πρωτοτυπίας, καθώς είναι η πρώτη φορά που σε μια μεγάλη οικονομία, όπως η βρετανική, ισχύει κάτι τέτοιο.
Δηλαδή να υπερισχύει το Ίντερνετ έναντι της τηλεόρασης στη διαφήμιση.

Το θέμα αναδείχθηκε από  τη Guardian, η οποία βασιζόμενη σε στοιχεία του οργανισμού IAB, που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαφήμισης στο ίντερνετ, αναφέρει , μεταξύ άλλων, για το έτος 2009 :

diafimisi_31-1-2011*Το 60% (1,05 δις λίρες) της διαφήμισης δαπανήθηκε μέσω των μηχανών αναζήτησης συμπεριλαμβανομένων του Google

*Η άνοδος της ιντερνετικής διαφήμισης έφθασε το 4,6% μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2009.

*Το ίντερνετ συγκέντρωσε το 23% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης έναντι 21,9% που είναι το αντίστοιχο ποσοστό για την τηλεόραση.

*Το πρώτο εξάμηνο η διαφήμιση στην τηλεόραση έπεσε 17% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2008

* Οι online αγγελίες αυξήθηκαν κατά 10,6% καταλαμβάνοντας το 22% της διαφημιστικής «πίτας» στο διαδίκτυο.

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 31-1-2011 από directNEWS.gr



Τελευταίες Ειδήσεις