Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Ωρωπού συνέλαβαν την Πέμπτη το πρωί εξι Έλληνες, έναν 18χρονο, δύο 19χρονους έναν 20χρονο, έναν 22χρονο και έναν 23χρονο, για παράβαση του Αντιρατσιστικού Νόμου, εμπρησμό, απειλή, εξύβριση, διατάραξη οικιακής ειρήνης και παράβαση του Νόμου περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων.














