«Πράσινο φως» στην ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, άναψε το Συμβούλιο της Επικρατείας, απορρίπτοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, τις προσφυγές φορέων κατά της σύμβασης παραχώρησης στην κοινοπραξία Fraport – Slentel. Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει...
η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), οι Δήμοι Χανίων και Κέρκυρας και η Περιφέρεια Ιονίων νήσων, θεωρώντας πως η συμφωνία παραβιάζει το δημόσιο συφέρον καθώς και τους ευρωπαϊκούς κανόνες ανταγωνισμού.
Τα περιφερειακά αεροδρόμια περιλαμβάνουν τρεις πύλες στην κύρια χώρα (Θεσσαλονίκη, Ακτιον, Καβάλα) και 11 αεροδρόμια στα νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος). Το 2015 υποδέχτηκαν συνολικά περισσότερους από 23 εκατ. επιβάτες (+6% σε σχέση με το 2014), όπου το 73% ήταν διεθνείς ταξιδιώτες.
Στη διάρκεια της 40ετούς παραχώρησης, η Fraport Greece θα είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξή τους και θα επενδύσει περίπου 330 εκατ. ευρώ για τη βελτίωσή τους μέχρι το 2020. Θα πραγματοποιηθούν επιπλέον επενδύσεις για την αύξηση της χωρητικότητάς τους, με βάση τον όγκο κίνησης και συνολικά, το ποσόν των επενδύσεων θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, η παράδοση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από το ΤΑΙΠΕΔ στους Γερμανούς επενδυτές, αναμένεται μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου, οπότε θα εκταμιευθεί το τίμημα ύψους 914 εκατ. ευρώ.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 26-10-2016 από directNEWS.gr