Logo

Δύο έγγραφα φωτιά για το NOOR 1 [έγγραφα+φωτο]



 
 

Η υπόθεση θυμίζει μυθιστόρημα και μάλιστα με πλοκή θρίλερ. Ένας captain Jack, κυβερνήτης του ΜΤ «SEYCHELLES PRELUDE», δεξαμενόπλοιου που ανήκει στην German Tanker Shipping GmbH & Co. (KG Hans-Böckler-Straße 50 28217 Bremen), βρίσκεται κατά πληροφορίες με το πλοίο του κάπου ανοικτά της Κρήτης.

Το δεξαμενόπλοιο έχει αποπλεύσει από την Αίγυπτο. Εκεί στο Λιβυκό πλησιάζει ένα άλλο σκάφος, το NOOR1, προερχόμενο από το Dubai. Στα ανοικτά, λοιπόν, της νοτίου Κρήτης φέρεται από επίσημη ένορκη κατάθεση να πραγματοποιείται εν πλω μεταφορά 450 κιλών «σκόνης» από το καράβι του ισοβίτη Γιαννουσάκη στο γερμανικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο. 

Όλα τα παραπάνω αποτελούν στοιχεία προς διερεύνηση. Προσέξτε, ωστόσο, τις ημερομηνίες. Θυμηθείτε τα γεγονότα. Είναι 26 Μαΐου του 2014. Λίγες ημέρες αργότερα οι διωκτικές αρχές μπλοκάρουν το NOOR1 στην Ελευσίνα. Στις 12 Ιουνίου της ίδιας χρονιάς στις 20.30 με 20.45 και λίγο αργότερα στις 21.30 οι Αρχές, παρουσία εισαγγελέα, εισέρχονται σε μία αποθήκη στο Κορωπί και σε μία βίλα στη Φιλοθέη. 

Εκεί ανακαλύπτουν την ηρωίνη που μετέφερε το NOOR1. Έτσι αρχίζει η ιστορία που δεν έχει ακόμη τελειώσει. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν ενδείξεις πως οι ελληνικές Αρχές προσπάθησαν να παρακολουθήσουν το ίχνος του γερμανικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιου με τη … «σκόνη». 

Όμως, αυτό το πλοίο είναι υπαρκτό, καθώς και η λεγόμενη «Γιουγκοσλάβικη οδός», δηλαδή το δίκτυο των Σέρβων που, σύμφωνα με τον ισοβίτη Γιαννουσάκη, παρέλαβε και διακίνησε την επιπλέον ποσότητα ναρκωτικών. Θυμηθείτε πως η συνολική ποσότητα που φέρεται να μετέφερε το NOOR1 ήταν 3 τόνοι και όχι 2,1, όπως συνήθως γράφεται. Αυτή η λεπτομέρεια κάνει και τη διαφορά, αλλά και εμπλέκει τρίτα άτομα στην όλη επιχείρηση εκτός της γνωστής λίστας καταδικασμένων και μη που έχει κυκλοφορήσει. 

Πάμε πίσω στο ρεπορτάζ... Δύο νέα έγγραφα-ντοκουμέντα έρχονται να φωτίσουν περισσότερο τη σκοτεινή υπόθεση της μεταφοράς μεγάλης ποσότητας ηρωίνης με το πλοίο NOOR 1. Το πρώτο έγγραφο φέρει ημερομηνία 25 Ιουλίου του 2014 και αποστέλλεται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά προς τον εισαγγελέα πρωτοδικών Πειραιά.

Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, εκτός των άλλων στοιχείων προς διερεύνηση, αποστέλλεται και ένα στοιχείο πολύ ενδιαφέρον που αφορά τον ισοβίτη Μάκη Γιαννουσάκη.

Αναφέρεται συγκεκριμένα ότι με ένορκη κατάθεσή του ο μεσεγγυούχος του κατασχεθέντος δεξαμενόπλοιου NOOR1 δηλώνει πως βρήκε εντός του πλοίου σημείωμα προς τον Γιαννουσάκη, από τον master JACK του πλοίου «SEYCHELLES PRELUDE», για την παραλαβή 450 κιλών σκόνης έξω από την Κρήτη, με αναγραφόμενη ημερομηνία 26-5-2014!

Δείτε το έγγραφο

Είναι φανερό ότι το στοιχείο αυτό συνηγορεί υπέρ της αποκάλυψης του Γιαννουσάκη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο για τα 900 επιπλέον κιλά, τα οποία έπρεπε να παραδοθούν σε Γιουγκοσλάβους έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Προφανώς τα μισά μεταφέρθηκαν με αυτόν τον τρόπο και τα άλλα μισά με άλλη μέθοδο. Το έγγραφο αυτό πρέπει να βρίσκεται στα χέρια των εισαγγελικών αρχών, διαφορετικά αλίμονο.

Το δεύτερο έγγραφο είναι άκρως ενδιαφέρον για τη δράση του ανθρώπου, τον οποίο σύμφωνα με όσα μας διεμήνυσε ο ίδιος ο Μαρινάκης είχε επιλέξει ως broker στο Ντουμπάι. Αναφερόμαστε στον Γιαννουσάκη.

Από το 2010 οι διωκτικές αρχές και το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Κύπρου ενημερώνουν τις ελληνικές Αρχές, μέσω της εκεί πρεσβείας μας, ότι τα αδέλφια Μάκης και Στέλιος Γιαννουσάκης, με αριθμούς τηλεφώνων +306942231231 και +306946068376 αντίστοιχα, προμηθεύονται μεγάλες ποσότητες «σκληρών» ναρκωτικών από την Αλβανία, τις οποίες αποστέλλουν σε άλλες χώρες. 


Τα ναρκωτικά μεταφέρονται με δύο φορτηγά πλοία της εταιρείας G-TANKERS, οδός Κλισόβης αριθμός 1 στον Πειραιά, ιδιοκτησίας του Μάκη Γιαννουσάκη. Συμπληρωματικά αναφέρεται ότι το ένα από τα δύο πλοία ονομάζεται «LEONA».

Στο έγγραφο γίνεται αναφορά στη δολοφονία του πατέρα τους, αναφέρεται ότι τα αδέλφια είναι ιδιοκτήτες κέντρου διασκέδασης στη Γλυφάδα και επιπροσθέτως δίδεται η πληροφορία ότι στο πρόσφατο παρελθόν ο Μάκης Γιαννουσάκης συναντήθηκε με Ελληνοκύπριο επιχειρηματία, από τον οποίο ζήτησε βοήθεια, ούτως ώστε με την άφιξη ενός εκ των δύο πλοίων στο λιμάνι της Λεμεσού να μεριμνήσει για την ασφαλή μεταφορά των ναρκωτικών έξω από το πλοίο. Ο Ελληνοκύπριος αρνήθηκε να συνεργαστεί και η πληροφορία διέρρευσε στις διωκτικές αρχές της Κύπρου.

Δείτε το έγγραφο

Από τα δύο αυτά στοιχεία γίνεται φανερό ότι η ηρωίνη που πιάστηκε από τις ελληνικές Αρχές δεν ήταν 2,1 τόνοι αλλά περισσότεροι και πιθανόν η επιπλέον ποσότητα να είναι τα 900 κιλά για τα οποία εμπλέκει το όνομα του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη. Παράλληλα, φαίνεται ότι ο Γιαννουσάκης είχε πολυετή δράση στη μεταφορά «σκληρών» ναρκωτικών, που ήταν γνωστή στις ελληνικές Αρχές επί σειρά ετών.

Παρακολουθήσαμε τις νέες αποκαλύψεις. Αλλά ακόμη και για τον απλό παρατηρητή προκύπτει ένα αμείλικτο ερώτημα. Η προειδοποίηση των ελληνικών Αρχών για τις δραστηριότητες του Ευθύμιου Γιαννουσάκη, ισοβίτη πλέον, για διακίνηση σκληρών ναρκωτικών από την Αλβανία, είναι γνωστή από το 2010. 

Οι Κύπριοι αδελφοί εξηγούν, επεξηγούν και προειδοποιούν. Τι έγινε έκτοτε; Πώς ενήργησαν οι διωκτικές αρχές; Γιατί ο Γιαννουσάκης εξακολούθησε τη «φάμπρικα» της μεταφοράς ηρωίνης από τον Περσικό και όχι μόνον, όπως φαίνεται;

Προκύπτει όμως και ένα δεύτερο ερώτημα. Η εταιρεία Capital δεν πληροφορήθηκε, δεν ήξερε τίποτε για τις παράνομες δραστηριότητες του συνεργάτη της, ιδιοκτήτη της εταιρείας G TANKERS, με την οποία η εταιρεία συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη διατηρούσε διαχρονική συνεργασία για πετρελεύσεις στην περιοχή του Κόλπου;  
 

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 3-7-2017 από directNEWS.gr πηγή: zougla.gr


Τελευταία Δικαστικά