Φωτιά εκδηλώθηκε στις 10:45 της Πέμπτης στο κτήριο στο οποίο στεγάζεται η Δ' ΔΟΥ Αθηνών, στην οδό Κωλέττη 14 στα Εξάρχεια. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι η φωτιά ξεκίνησε από το υπόγειο του κτηρίου, πιθανόν από βραχυκύκλωμα. Οι πυροσβέστες βοήθησαν τους εργαζόμενους να κατέβουν με ασφάλεια από τον δεύτερο όρο...









