Στόχος νεαρών ατόμων έγινε για άλλη μία φορά διμοιρία των ΜΑΤ στα Εξάρχεια. Συγκεκριμένα, λίγο πριν τα μεσάνυχα της Μεγάλης Τρίτης, ομάδα νεαρών έριξε βόμβες μολότοφ σε διμοιρία, η οποία βρισκόταν στην οδό Χαριλάου Τρικούπη. Από την επίθεση δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ενώ έγινε προσαγωγή δύο ατόμων, τα οποία στη συνέχεια αφέθηκαν ...









