«Στο ΚΕΕΛΠΝΟ γινότανε το "μάλε-βράσε". Γλεντούσανε παρέα...» είπε o αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης εξεταζόμενος για την αποκάλυψη του HotDoc για τον καρκίνο που... βαφτίστηκε από το ΚΕΕΛΠΝΟ κολλητικός για να πάρει το έργο η κυρία Στουρνάρα...














