Κάτι παραπάνω από συναρπαστικός ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς με άφθονες μάχες, εξαιρετικό ρυθμό και έναν Rossi να επιστρέφει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μπορεί την παράσταση να έκλεψε η δεύτερη θέση του Rossi, ωστόσο ο...
Jorge Lorenzo ήταν εκείνος που κέρδισε τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Ο Ισπανός ξεκίνησε πολύ δυνατά και από τον πρώτο γύρο έδειξε τι μπορεί να κάνει με την M1. Οι συνεχόμενοι γύροι στο 1:55 του εξασφάλισαν μια άνετη διαφορά και από το μέσο του αγώνα και έπειτα απλά διασφάλισε να μην κάνει λάθη. Ο ρυθμός του σε καμία περίπτωση δεν μειώθηκε και σε πολλές περιπτώσεις έγραφε ταχύτερα περάσματα μέχρι που έφτασε και πήρε την καρό σημαία. Οι πρώτοι 25 βαθμοί πάνε λοιπόν στον πρωταθλητή ο οποίος έκανε γνωστό πως είναι το φαβορί και φέτος για τον τίτλο.
Ένας Valentino Rossi από τα παλιά εμφανίστηκε στο Κατάρ το βράδυ της Κυριακής. Ο Ιταλός, έκανε σχετικά καλή εκκίνηση και βρέθηκε γρήγορα να παλεύει με τους αναβάτες της Repsol Honda. Έπειτα από μερικά προσπεράσματα έφτασε πίσω από τον Pedrosa, αλλά στα φρένα της πρώτης στροφής έκανε λάθος, άνοιξε τη γραμμή του και έχασε χρόνο και θέσεις. Από την 7η θέση ξεκίνησε πάλι την προσπάθεια να ανέβει ψηλά και κάπου εκεί άρχισαν τα μαγικά.
Ο Rossi, αφού απαλλάχτηκε από το «εμπόδιο» του Bradl, άρχισε να γράφει απίθανους χρόνους στο 1:55, παρόμοιο ρυθμό με εκείνο του Lorenzo. Σταδιακά έκλεισε τη διαφορά από τους Crutchlow, Pedrosa και Marquez που πάλευαν για τη 2η θέση και μόλις τους έφτασε τα πυροτεχνήματα ξεκίνησαν. Ο Rossi πέρασε διαδοχικά τους Crutchlow και Pedrosa, ενώ μέχρι τον τελευταίο γύρο έμεινε με τον Marquez να παλέψει για τη 2η θέση. Ο Marquez δεν τον άφησε να πάρει ανάσα, ωστόσο ο «παλιός» είναι αλλιώς, πέρασε τον Ισπανό και πήρε τη 2η θέση. Η απόδοση του Rossi πλέον δεν αφήνει καμία αμφιβολία πως ο Ιταλός superstar επέστρεψε για τα καλά.
Πολύ δυνατός ήταν ο Marc Marquez στον πρώτο του αγώνα στη μεγάλη κατηγορία. Ο νεαρός Ισπανός, έκανε πολύ μυαλωμένο αγώνα και έμεινε με ασφάλεια πίσω από τον Pedrosa στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Μόλις είδε ότι ο teammate του δεν είχε καλό ρυθμό τον πέρασε και βρέθηκε στη 2η θέση, ωστόσο όταν ήρθε ο Rossi άναψαν τα αίματα. Ο Marquez πέρασε δύο φορές τον Rossi παλεύοντας για την επικράτηση, ωστόσο τον τελευταίο λόγο τον είχε ο αντίπαλός του. Ο Marquez στον πρώτο του αγώνα στο MotoGP ανεβαίνει στο βάθρο και κερδίζει στα ίσια τον teammate του.
Ο Dani Pedrosa προσπάθησε όσο μπορούσε να σώσει την παρτίδα στο Κατάρ, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Ισπανός έμεινε για μεγάλο μέρος του αγώνα στη 2η θέση, ωστόσο ήταν ξεκάθαρο πως δεν είχε το ρυθμό να μείνει εκεί. Στάθηκε τυχερός που ο Crutchlow έκανε λάθος, ενώ δεν μπόρεσε να αντισταθεί στους Marquez και Rossi στο τέλος. Μέτριο ξεκίνημα της σεζόν για τον Pedrosa, ο οποίος θα πρέπει να ανασκουμπωθεί ενόψει Austin.
Το μεγαλύτερο λάθος της βραδιάς το έκανε ο Cal Crutchlow με τη Monster Yamaha Tech3. Ο Βρετανός, ενώ είχε καλό ρυθμό και ήταν στη μάχη του βάθρου, όταν τον προσπέρασε ο Rossi έχασε την είσοδο στην πρώτη στροφή και βγήκε εκτός πίστας. Κρίμα για τον Crutchlow ο οποίος θα μπορούσε να χαρίσει επιπλέον θέαμα αν έμενε στην μάχη του βάθρου.
Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Alvaro Bautista με την Honda του Gresini σε έναν καλό αγώνα, ενώ πίσω του έμειναν τα εργοστασιακά Ducati. Ο Andrea Dovizioso ξεκίνησε πολύ δυνατά και έμεινε με τους πρώτους, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ίδια και άρχισε να υποχωρεί. Στο τέλος έμεινε με τον Nicky Hayden να κάνουν το δικό τους αγώνα και τερμάτισαν στην πρώτη οκτάδα. Ο Andrea Iannone τερμάτισε στην 9η θέση και τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Ben Spies. Πρώτη CRT ήταν η Aprilia του Aleix Espargaro με τον teammate του Randy De Puniet να τον ακολουθεί. Πτώση σημείωσαν οι Stefan Bradl και Bradley Smith.
Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στο Austin του Τέξας.
Αποτελέσματα MotoGP Κατάρ
Θ | Αναβάτης | Ομάδα | Mοτ/κλέτα | Χρόνος |
1 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 42:39.802 |
2 | Valentino ROSSI | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 5.990 |
3 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | Honda | 6.201 |
4 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | Honda | 9.473 |
5 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 18.764 |
6 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | 22.148 |
7 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | Ducati | 24.355 |
8 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | Ducati | 24.920 |
9 | Andrea IANNONE | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | 37.124 |
10 | Ben SPIES | Ignite Pramac Racing | Ducati | 44.908 |
11 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | ART | 49.809 |
12 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | ART | 56.495 |
13 | Hector BARBERA | Avintia Blusens | FTR | +1:09.599 |
14 | Yonny HERNANDEZ | Paul Bird Motorsport | ART | +1:10.742 |
15 | Hiroshi AOYAMA | Avintia Blusens | FTR | +1:13.600 |
16 | Claudio CORTI | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | +1:29.444 |
17 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | PBM | +1:34.341 |
18 | Lukas PESEK | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | +1:34.683 |
Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | 7 Laps | |
Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 10 Laps | |
Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | Honda | 14 Laps | |
Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 18 Laps | |
Bryan STARING | GO&FUN Honda Gresini | FTR Honda | 21 Laps | |
Karel ABRAHAM | Cardion AB Motoracing | ART | 0 Lap |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | J. Lorenzo | 25 | 25 | |||||||||||||||||
2 | V. Rossi | 20 | 20 | |||||||||||||||||
3 | M. Marquez | 16 | 16 | |||||||||||||||||
4 | D. Pedrosa | 13 | 13 | |||||||||||||||||
5 | C. Crutchlow | 11 | 11 | |||||||||||||||||
6 | A. Bautista | 10 | 10 | |||||||||||||||||
7 | A. Dovizioso | 9 | 9 | |||||||||||||||||
8 | N. Hayden | 8 | 8 | |||||||||||||||||
9 | A. Iannone | 7 | 7 | |||||||||||||||||
10 | B. Spies | 6 | 6 | |||||||||||||||||
11 | A. Espargaro | 5 | 5 | |||||||||||||||||
12 | R. De Puniet | 4 | 4 | |||||||||||||||||
13 | H. Barbera | 3 | 3 | |||||||||||||||||
14 | Y. Hernandez | 2 | 2 | |||||||||||||||||
15 | H. Aoyama | 1 | 1 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Κατασκευαστές | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Yamaha | 25 | 25 | |||||||||||||||||
2 | Honda | 16 | 16 | |||||||||||||||||
3 | Ducati | 9 | 9 | |||||||||||||||||
4 | ART | 5 | 5 | |||||||||||||||||
5 | FTR | 3 | 3 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΜΑΔΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Ομάδες | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Yamaha Factory | 45 | 45 | |||||||||||||||||
2 | Repsol Honda | 29 | 29 | |||||||||||||||||
3 | Ducati Team | 17 | 17 | |||||||||||||||||
4 | Pramac Racing | 13 | 13 | |||||||||||||||||
5 | Monster Yamaha | 11 | 11 | |||||||||||||||||
6 | GO&FUN Gresini | 10 | 10 | |||||||||||||||||
7 | Power Electronics Aspar | 9 | 9 | |||||||||||||||||
8 | Avintia Blusens | 4 | 4 | |||||||||||||||||
9 | PBM Motorsports | 2 | 2 |
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 7-4-2013 από directNEWS.gr πηγή: msfree.gr