Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και τη βρεγμένη πίστα της Sepang, ο Lewis Hamilton οδήγησε τη Mercedes για δεύτερο αγώνα στη σειρά στην pole position...
Δίπλα του θα έχει τον Sebastian Vettel, με τη Red Bull να εξασφαλίζει, επίσης για 2ο αγώνα στη σειρά, θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Οι επαναλήψεις συνεχίζονται με τον Nico Rosberg στην 3η θέση ενώ ο Fernando Alonso έκανε πολύ καλή εμφάνιση με τη Ferrari και θα εκκινήσει από την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne και Jenson Button.
Q1
Λίγο πριν από την έναρξη των κατατακτηρίων έπιασε δυνατή βροχή στη Sepang και η πίστα πλημμύρισε, με αποτέλεσμα ο αλυτάρχης να τις αναβάλλει, περιμένοντας να βελτιωθούν οι συνθήκες. Αυτό έγινε ύστερα από περίπου τρία τέταρτα της ώρας και έτσι με 50 λεπτά καθυστέρηση άνοιξε το pit lane για να ξεκινήσει το Q1. Με το ξεκίνημα τα μονοθέσια βγήκαν αμέσως στην πίστα, γιατί υπήρχε κίνδυνος να δυναμώσει η βροχή.
Οι περισσότεροι επέλεξαν εξαρχής τα ενδιάμεσα ελαστικά, εκτός από τις McLaren που έβαλαν τα βρόχινα. Η πίστα όμως ήταν για ενδιάμεσα. Σε αυτές τις συνθήκες οι Mercedes ήταν και πάλι ταχύτερες, με τον Rosberg μπροστά και τον Hamilton να ακολουθεί. Ο Vettel έγραψε τον 3ο χρόνο, μπροστά από Hulkenberg και Alonso. Λίγα δευτερόλεπτα πριν από την καρό σημαία βγήκε μια άλλη, η κόκκινη, γιατί ο Marcus Ericsson είχε έξοδο και έμεινε σταματημένος μέσα στην πίστα.
Το ενδιαφέρον όμως στο 18λεπτο Q1 είναι οι 6 τελευταίοι, που αποκλείονται από τη συνέχεια. Παρά τις μεταβαλλόμενες συνθήκες δεν είχαμε σοβαρές εκπλήξεις και εκτός από το πρώτο σκέλος έμειναν οι Pastor Maldonado, Adrian Sutil, Jules Bianchi, Kamui Kobayashi, Max Chilton και Marcus Ericsson.
Q2
Το ξεκίνημα του Q2 ήταν ακόμα πιο επεισοδιακό. Στα πρώτα λεπτά υπήρξε μια σύγκρουση ανάμεσα στον Alonso και στον Kvyat, που προκάλεσε τη διακοπή με κόκκινη σημαία. Ο Alonso επέστρεψε στο γκαράζ της Ferrari με σπασμένη την εμπρός ανάρτηση αλλά μέχρι την επανεκκίνηση οι μηχανικοί του κατάφεραν να επισκευάσουν την F14 T και να τον ξαναβγάλουν στην πίστα.
Η βροχή όμως είχε δυναμώσει και ήταν η ώρα να χρησιμοποιηθούν τα βρόχινα ελαστικά. Στη Williams προσπάθησαν να ρισκάρουν και έβαλαν ενδιάμεσα σε Bottas και Massa, επιλογή όμως που αποδείχτηκε λανθασμένη και οδήγησε τους δύο οδηγούς εκτός 10άδας, γιατί όταν προς το τέλος έβαλαν τα βρόχινα ελαστικά δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν αρκετά τους χρόνους τους. Έτσι, οι δύο οδηγοί της Williams ακολούθησαν τους Daniil Kvyat, Esteban Gutierrez, Sergio Perez και Romain Grosjean στα pit για να μην ξαναβγούν.
Q3
Η δυνατή βροχή συνεχίστηκε και στο Q3, με τα βρόχινα ελαστικά να είναι η επιλογή της πλειονότητας. Και πάλι όμως μία ομάδα ρίσκαρε – αυτήν τη φορά ήταν η McLaren που έβγαλε τους Button και Magnussen με ενδιάμεσα. Ο Δανός αμέσως τα άλλαξε με βρόχινα ενώ ο Βρετανός έμεινε με αυτά έως το τέλος.
Η πρώτη προσπάθεια των οδηγών ήταν και η καθοριστική για την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ο Lewis Hamilton έκανε το γύρο που τον έφερε στην pole position και ο Sebasrtian Vettel το γύρο που τον έφερε στη 2η θέση. Αντίθετα, χρειάστηκαν τη 2η προσπάθεια για να βελτιώσουν τους χρόνους τους ο Nico Rosberg που πήρε την 3η θέση και ο Fernando Alonso που ήταν 4ος. Στις επόμενες θέσεις ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne και Jenson Button.
Αναμένεται πάρα πολύ συναρπαστικός αγώνας το πρωί της Κυριακής. Μην ξεχνάτε ότι τα ξημερώματα αλλάζει η ώρα στην Ελλάδα και τα ρολόγια προχωρούν μία ώρα μπροστά. Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 11:00 το πρωί.
Αποτελέσματα QP Sepang - Μαλαισία
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | Γ | S1 | S2 | S3 | |
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:59.431 | 22 | 28.869 | 42.060 | 48.207 | |||
2 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:59.486 | 0.055 | 20 | 29.232 | 42.163 | 48.034 | ||
3 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 2:00.050 | 0.619 | 0.564 | 23 | 33.012 | 50.653 | ||
4 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 2:00.175 | 0.744 | 0.125 | 22 | 35.210 | 49.041 | ||
5 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 2:00.541 | 1.110 | 0.366 | 20 | 35.855 | 48.979 | ||
6 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 2:01.218 | 1.787 | 0.677 | 21 | ||||
7 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 2:01.712 | 2.281 | 0.494 | 23 | 33.361 | 46.136 | ||
8 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 2:02.213 | 2.782 | 0.501 | 20 | 34.511 | 46.570 | ||
9 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 2:03.078 | 3.647 | 0.865 | 23 | 34.800 | 47.986 | ||
10 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 2:04.053 | 4.622 | 0.975 | 22 | 29.845 | 44.014 | 50.171 | |
11 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 2:02.351 | 2.920 | -1.702 | 16 | 29.757 | 43.150 | 49.444 | |
12 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 2:02.369 | 2.938 | 0.018 | 16 | 29.987 | 43.141 | 49.241 | |
13 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 2:02.460 | 3.029 | 0.091 | 16 | 29.797 | 43.308 | 49.355 | |
14 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 2:02.511 | 3.080 | 0.051 | 15 | 29.342 | 43.503 | 49.411 | |
15 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 2:02.756 | 3.325 | 0.245 | 17 | 29.805 | 43.599 | 49.352 | |
16 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 2:02.885 | 3.454 | 0.129 | 17 | 29.840 | 43.421 | 49.426 | |
17 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 2:02.074 | 2.643 | -0.811 | 8 | 29.656 | 43.351 | 48.756 | |
18 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 2:02.131 | 2.700 | 0.057 | 7 | 30.015 | 43.213 | 48.404 | |
19 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 2:02.702 | 3.271 | 0.571 | 8 | 29.348 | 43.610 | 49.611 | |
20 | 10 | Kamui Kobayashi | CATERHAM | 2:03.595 | 4.164 | 0.893 | 8 | 29.838 | 44.474 | 49.239 | |
21 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 2:04.388 | 4.957 | 0.793 | 8 | 30.141 | 44.465 | 49.506 | |
22 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 2:04.407 | 4.976 | 0.019 | 7 | 30.326 | 44.484 | 49.580 |
Δηλώσεις Σαββάτου GP Μαλαισίας
Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές στη Sepang και μετά τη δοκιμασία των αναβολών και των δυσκολιών της οδήγησης στη βρεγμένη πίστα, οι οδηγοί και οι άνθρωποι των ομάδων μίλησαν για το πώς την αντιμετώπισαν.
Mercedes
Lewis Hamilton – 1ος: Είμαι πραγματικά χαρούμενος με το αποτέλεσμά μας σήμερα. Ήταν πολύ κοντινοί χρόνοι και είμαι ανακουφισμένος που πήρα την pole position, αφού ήταν αρκετά τεταμένα προς το τέλος της περιόδου. Ο γύρος δεν ήταν ο καλύτερός μου: μπορούσα να είχα βρει περισσότερο χρόνο, αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε. Οι συνθήκες ήταν αρκετά δύσκολες και θα ήταν πολύ εύκολο να πάρω τη λάθος κατεύθυνση σήμερα. Μερικές φορές προς το τέλος ήταν σχεδόν αδύνατον να δω αν κάποιος ήταν πίσω μου. Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά για μια ακόμη φορά, έχουμε ένα σπουδαίο μονοθέσιο και τώρα πρέπει να μετατρέψουμε αυτή την απόδοση για αύριο.
Nico Rosberg – 3ος: Δεν ήμουν πολύ άνετος με τα βρόχινα ελαστικά στο τέλος του Q3, ιδίως στα φρένα, αλλά μπόρεσα να βελτιωθώ αρκετά ώστε να πάρω την 3η θέση από τον Fernando που αυτό ήταν θετικό για μένα. Σίγουρα έχουμε βελτιώσει τον τρόπο που χειριζόμαστε τις περιόδους από την Αυστραλία, και ήμουν το τελευταίο μονοθέσιο που πέρασε τη γραμμή τερματισμούς, αλλά δυστυχώς η πίστα δεν βελτιώθηκε. Σίγουρα θα είναι δύσκολος και περιπετειώδης αγώνας, καθώς ο καιρός προβλέπεται να είναι ο ίδιος, αλλά αυτό θα μου δώσει ευκαιρίες να κερδίσω μερικές θέσεις. Ανυπομονώ για τον αγώνα και θέλω να πάρω το μέγιστο από αυτόν, όπως κάναμε στη Μελβούρνη.
Marussia
Max Chilton - 21ος: Μια λίγο απογοητευτική περίοδος μετά από ένα καλό ρυθμό που είχαμε όλο το Σαββατοκύριακο. Σε αυτές τις συνθήκες έχεις μόνο μια ευκαιρία να κάνεις τα πάντα σωστά τη σωστή στιγμή και η μόνη φορά που είχα καθαρό χώρο ήταν ο γύρος που δεν είχα καθόλου ERS. Επίσης είχα κίνηση στον γύρο και έτσι ήταν μια χαοτική περίοδος γενικά, που είναι κρίμα, αφού ήμουν αρκετά αισιόδοξος με το μονοθέσιο. Δεν ξέρουμε ακόμα τι θα συμβεί αύριο, αλλά είμαι προετοιμασμένος για οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και πιστεύω πως έχουμε το μονοθέσιο για να εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία.
Jules Bianchi – 19ος: Νομίζω πως ήταν καλή περίοδος κατατακτηρίων και μία όπου δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα με τη διαχείριση του ERS, οπότε αυτό είναι θετικό. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε στις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε με τα βρόχινα για πρώτη φορά. Οι συνθήκες ήταν ευμετάβλητες και γι αυτό ο χρόνος ήταν κρίσιμος. Τώρα θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για τον αυριανό αγώνα, αφού πιστεύω πως μπορούμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα αν οι περιστάσεις είναι υπέρ μας και κάνουμε το μέγιστο.
Toro Rosso
Daniil Kvyat – 11ος: Ήταν κρίμα που με πέταξε εκτός από Q3 ο ομόσταβλός μου, αλλά ο Jev ήταν ταχύτερος από μένα σήμερα και ήμουν πολύ συντηρητικός στον τελευταίο μου γύρο. Όσο για το συμβάν με τον Alonso, η ορατότητα ήταν πολύ καλή για όλους και νομίζω δεν με είδε και στο έλος έστριψε επάνω μου. Πιστεύω πως ήταν απολύτως φυσιολογικό που δεν με είδε γιατί υπήρχε πολύ βροχή. Τώρα θα δούμε τι θα συμβεί αύριο, καθώς εξαρτάται από τις συνθήκες. Το Q3 μπορεί να είχε επιτευχθεί σήμερα, αλλά παρόλα αυτά η 11η θέση είναι μια καλή θέση εκκίνησης.
Jean Eric Vergne – 9ος: Είμαι χαρούμενος που τερμάτισα στην 9η θέση για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Αλλά ήταν δύσκολες κατατακτήριες και το μονοθέσιο δεν ήταν εύκολο στην οδήγηση. Ποτέ δεν ήμασταν πραγματικά γρήγοροι, αλλά στο Q2 μπόρεσα να κάνω έναν πολύ καλό γύρο που με πέρασε στο Q3. Θα πρέπει να κοιτάξουμε τα δεδομένα τώρα για να καταλάβουμε γιατί είμαστε αρκετά αργοί με τα βρόχινα. Είμαι βέβαιος πως η ομάδα και εγώ μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά αύριο και ελπίζω να τερματίσουμε στους βαθμούς εδώ όπως κάναμε στη Μελβούρνη. Σιγουρα έχουμε το μονοθέσιο για να το πετύχουμε.
Caterham
Kamui Kobayashi - 10ος: Τα προβλήματα στο μονοθέσιο με ανάγκασαν να κάνω μόνο 7 γύρους στα 3α ελεύθερα. Ακόμα όμως και με τους λίγους αυτούς γύρους καταφέραμε να σημειώσουμε κάποια πρόοδο και σε συνδυασμό με τα δεδομένα του μονοθεσίου του ομόσταβλού μου στήσαμε το μονοθέσιο για τις κατατακτήριες. Εκεί στην αρχή χρησιμοποιήσαμε ενδιάμεσα τα οποία δεν μπορούσε με τίποτα να τα φέρω στην θερμοκρασία λειτουργίας τους και έτσι δεν έδειξα τις δυνατότητες του μονοθεσίου, μετά τα προβλήματα του διημέρου. Τώρα επικεντρωνόμαστε στον αγώνα που ελπίζω να ολοκληρώσω. Αν βρέχει όπως σήμερα τα πάντα μπορούν να συμβούν. Αυτό που θα ήθελα εγώ όμως είναι να έχω μια ευκαιρία να αγωνιστώ χωρίς προβλήματα.
Marcus Ericsson -9ος: Από τα 3α ελεύθερα ήταν σαφές ότι είχαμε σημειώσει πρόοδο σε σχέση με χθες, τόσο στον χειρισμό του μονοθεσίου όσο και στη διαχείριση της power unit. Το πρωί στην πρώτη μου προσπάθεια βγήκα με τα σκληρότερα ελαστικά και ήμουν ταχύτερος από την Παρασκευή παρόλο που γενικά υπήρχε έλλειψη πρόσφυσης. Στο δεύτερο πέρασμά μου όμως με τα μαλακότερα ελαστικά και με ορισμένες αλλαγές στο στήσιμο το μονοθέσιο βελτιώθηκε σημαντικά. Στις κατατακτήριες είχαμε βροχή και αυτή ήταν για μένα η πρώτη φορά που θα οδηγούσα μονοθέσιο F1 σε βρεγμένη πίστα. Δεν ξεκίνησα πολύ καλά και το μονοθέσιο μου έσβησε στο pitlane αλλά το ξαναβάλαμε μπροστά. Μάθαινα σε κάθε μου γύρο όλο και περισσότερα και έκανα ένα γρήγορο πέρασμα από τα pit για να βάλω φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών αλλά στην τελευταία γρήγορη προσπάθειά μου έκαναν ένα οδηγικό λάθος και χτύπησα το μονοθέσιο. Ζητάω συγνώμη από την ομάδα μου. Δούλεψαν πολύ σκληρά όλες αυτές τις ημέρες και τώρα έχουν πάλι ένα τεράστιο έργο να φέρουν εις πέρας. Είμαι rookie στην F1 και έχων να μάθω ακόμα πολλά.
Cedrik Staudohar (Επικεφαλής στην πίστα): Αυτή ήταν μια απογοητευτική ημέρα για εμάς αφού περιμέναμε περισσότερα. Η βροχή ορισμένες φορές δίνει ευκαιρίες για να προωθηθείς αλλά αυτό δεν συνέβη σήμερα. Αυτή τη φορά δεν είχαμε προβλήματα με την power unit αλλά οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες. Ελπίζουμε ότι θα ανακτήσουμε ορισμένες θέσεις αύριο.
ΑNΑΡΤΗΘΗΚΕ 29-3-2014 από directNEWS.gr πηγή: msfree
σχετικά θέματα:
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 29/03/14 από directNEWS.gr