Logo

Σάλο προκαλεί διαφήμιση για προϊόν λεύκανσης... αιδοίου! [βίντεο]



 
 

brvgn_8-6-2012Ένα τηλεοπτικό σποτ, το οποίο προβάλλεται αυτή την περίοδο στην Ινδία και διαφημίζει ένα... 

προϊόν για τη λεύκανση του δέρματος στην περιοχή των γυναικείων γεννητικών οργάνων, έχει προκαλέσει έντονη διαμάχη, καθώς αφήνει να εννοηθεί, ότι ένα πιο ανοιχτόχρωμο αιδοίο είναι πολύ πιο ελκυστικό για τους άνδρες.

Η διαφήμιση για το Clean & Dry Intimate Wash, δείχνει μια όμορφη νεαρή Ινδή να αγνοείται επιδεικτικά από τον φίλο της. Στη συνέχεια, τη δείχνει στο ντους να χρησιμοποιεί το εν λόγω προϊόν, ενώ μία εικόνα αναπαριστά πώς «φωτίζεται» η περιοχή των γεννητικών οργάνων μετά από τη χρήση του. Φυσικά, μετά από αυτό, αλλάζει η διάθεση τόσο της ίδιας όσο και του φίλου της προς το καλύτερο.

Το συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο περιγράφεται ως «μοναδικό», έχει σχεδιαστεί ώστε να «κρατάει το δέρμα φρέσκο ​​και προστατευμένο από μολύνσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας», με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι «φωτίζει το σκούρο δέρμα σε εκείνη την περιοχή, κάνοντάς το αρκετούς τόνους πιο ανοιχτόχρωμο».

Η διαφήμιση πυροδότησε ποικίλες αντιδράσεις διαδικτυακά. Η Wall Street Journal δημοσίευσε μια καυστική κριτική σε άρθρο της Rupa Subramanya, η οποία αναφέρεται στη λεύκανση της περιοχής των γεννητικών οργάνων ως «η απόλυτη προσβολή».

Σε άρθρο της για λογαριασμό της εφημερίδας Mumbai Boss, η Pal Deepanjana έγραψε χαρακτηριστικά «Το αιδοίο μου δεν είναι χαρούμενο με αυτό που συμβαίνει τελευταία στα ινδικά μέσα ενημέρωσης», ενώ μία blogger έγραψε «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το τελευταίο προϊόν θα κορυφώσει τις ανασφάλειες των γυναικών σχετικά με το χρώμα του δέρματός τους».

Οι κρέμες λεύκανσης του δέρματος είναι μεγάλη επιχείρηση στην Ινδία, όπου το κοινωνικό σύστημα των καστών της χώρας συσχετίζει το πιο σκούρο δέρμα με τα μέλη των χαμηλότερων κοινωνικών στρωμάτων.

Δείτε την επίμαχη διαφήμιση:

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 8-6-2012 από directNEWS.gr


Τελευταίες Ειδήσεις