Logo

Βαριές καμπάνες σε τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για ανεπαρκή και ενίοτε παραπλανητική ενημέρωση των καταναλωτών



 
 

eett_05-11-2010Οι καταναλωτές πρέπει να ενημερώνονται σαφώς, απλά, κατανοητά και όχι παραπλανητικά. Αντίθετα, ο τρόπος γνωστοποίησης από τις...

εταιρείες Cosmote, Vodafone και Wind της αύξησης του ελάχιστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων, το 2009, ήταν από ανεπαρκής έως και παραπλανητικός σε κάποιες περιπτώσεις.'

Με το σκεπτικό αυτό η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ( ΕΕΤΤ ) επέβαλε πρόστιμο συνολικού ύψους πέντε εκατομμυρίων ευρώ στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind για παραβάσεις των υποχρεώσεών τους περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών.

Το πρόστιμο που επιβλήθηκε αφορά τον τρόπο με τον οποίο ενημέρωσαν τους καταναλωτές οι τρεις εταιρείες για την επιβληθείσα, κατά το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2009, του ελάχιστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα.

Ειδικότερα, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ επέβαλλε πρόστιμα ύψους :

*Δύο εκατομμυρίων ευρώ σε κάθε μια από τις εταιρείες Cosmote και Vodafone που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία

*Ενός εκατομμυρίου ευρώ στην εταιρεία Wind

Η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ επισημαίνει στην απόφασή της ότι η αύξηση του χρόνου χρέωσης συνεπάγεται αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση για περίπου 4,2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου. Και προσθέτει ότι ο τρόπος γνωστοποίησης από κάθε εταιρεία της δυσμενούς για το κοινό αύξησης είναι μη σύμφωνος με τις διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, του Κανονισμού Γενικών Αδειών και του Κώδικα Δεοντολογίας.

Σημειώνεται, ότι για τον καθορισμό του ύψους του προστίμου η ΕΕΤΤ έλαβε υπόψη της αφενός μεν τη βαρύτητα της παράβασης ανά περίπτωση αφετέρου δε, τον αριθμό των θιγόμενων συνδρομητών κάθε εταιρείας οι οποίοι, στερούμενοι της δυνατότητας να καταγγείλουν τις συμβάσεις, είδαν ξαφνικά να αυξάνονται οι μηνιαίοι λογαριασμοί τους.

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 5-11-2010 από directNEWS


Τελευταίες Ειδήσεις