Logo

F1 Μαλαισίας: Ασταμάτητος ο Σεμπάστιαν Φέτελ



 
 

Malaysian_Grand_Prix_10-4-2011

Έχοντας έναν ήρεμο αγώνα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στη Μαλαισία. Στη δεύτερη θέση ο Τζένσον Μπάτον, ενώ ο Νικ Χάιντφελντ πήρε την τρίτη θέση στο 2ο αγώνα του με τη Renault.

(Δείτε βίντεο)

Με... σπασμένα φρένα πάει ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο πρωτάθλημα. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής και η Red Bull κάνουν εξαιρετική εμφάνιση, πηγαίνοντας από νίκη σε νίκη.

Αυτή είναι συνολικά η 4η συνεχόμενη νίκη του Φέτελ, ο οποίος από τους τελευταίους δύο περσινούς αγώνες μέχρι σήμερα βρίσκεται μονίμως στην πρώτη θέση.

Ο καιρός στην πίστα της Σεπάνγκ... ξύπνησε με τις καλές του και δεν δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα - όπως συνηθίζει να κάνει στην Κουάλα Λουμπούρ.

Τα μονοθέσια σχημάτισαν το γκριντ, τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε άνετα την πρώτη θέση, ενώ την έκπληξη έκανε ο Νικ Χάιντφελντ ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη μη χρήση του KERS από τον Μάρκ Γουέμπερ.

  

Έτσι, στους πρώτους εφτά γύρους η σειρά είχε διαμορφωθεί ως εξής: 1. Φέτελ, 2. Χάιντφελντ, 3. Χάμιλτον, 4. Μπάτον, 5. Μάσα, 6. Αλόνσο, 7. Πετρόβ, 8. Σουμάχερ, 9. Κομπαγιάσι και 10. Γουέμπερ.

Από κει και πέρα ξεκίνησε το παιχνίδι των pit stops. Ο Γουέμπερ ήταν ο πρώτος από τους "μεγάλους" που μπήκε για αλλαγή ελαστικών. Ακολούθησε ο Χάμιλτον, ενώ λίγο αργότερα και οι Φέτελ, Χάιντφελντ, Μπάτον και Μάσα άλλαξαν τα ελαστικά τους, βάζοντας τη μαλακή γόμα.

Το καλύτερο πιτ ανήκει στο Φέτελ, ο οποίος στον 26ο γύρο, έκανε χρόνο μόλις 2.7 δευτερόλεπτα! Φοβερή δουλειά από τους μηχανικούς της Red Bull. Στην έξοδό του ο Μάσα ήταν μπροστά του, αλλά ο Γερμανός λίγο αργότερα προσπέρασε, ο Αλόνσο που είχε περάσει για λίγο από την κορυφή μπήκε για 2η φορά στα πιτς και έτσι ο Φέτελ ξαναπήρε την πρωτιά - όπου και την κράτησε μέχρι το τέλος με... εκνευριστική (για τους αντιπάλους του) ευκολία.

Το παιχνίδι του βάθρου χάθηκε στην ουσία για τον Χάμιλτον στον 38ο γύρο, όπου ένα αργό πιτ τον έριξε στην 6η θέση. Ο Αλόνσο πιο μετά (4ος γύρος) μπήκε ξανά για αλλαγή ελαστικών, με την πρώτη πεντάδα να έχει διαμορφωθεί ως εξής: Φέτελ, Μπάτον, Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ.

Οι μάχες που έχασε η προβληματική Ferrari

Οι Αλόνσο-Χάμιλτον έδωσαν φοβερό ενδιαφέρον στον αγώνα. Ο Ισπανός με το DRS του να είναι εκτός λειτουργίας προσπάθησε να περάσει τον Βρεατανό. Όμως το αριστερό μέρος του κόκκινου μονοθέσιου βρήκε στη McLaren του Χάμιλτον και έτσι ο Ισπανός μπήκε στα πιτς για να αλλάξει την μπροστινή αεροτομή. Πάντως, σε αυτή τη "μάχη", ίσως ο Βρετανός να σήκωσε το πόδι του από το γκάζι για να μην προλάβει να κόψει το τιμόνι δεξιά ο Αλόνσο.

 

Τα βλέμματα μετά (46ος γύρος) στράφηκαν στη μάχη των Μάσα-Γουέμπερ. Για τρεις γύρους περίπου οι δυο πιλότοι... πολεμούσαν για την 5η θέση, την οποία κατάφερε να πάρει άξια ο Γουέμπερ, παίρνοντας την εσωτερική του Βραζιλιάνου και πατώντας πάνω στα kerbs.

Μία Renault στα πάνω της και η άλλη στα... έξω της!

Στον 52ο γύρο ο έμπειρος Νικ Χάιντφελντ έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για το βάθρο, προσπερνώντας τον Χάμιλτον. Σε αυτό το σημείο του αγώνα η τρίτη θέση, για δεύτερη φορά, βαφόταν με χρυσό χρώμα. 

Από την άλλη, ο Βιτάλι Πετρόβ, δύο γύρους από το πέσιμο της καρό σημαίας έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, του βγήκε το τιμόνι και διέλυσε τη Renault του, μην μπορώντας να συνεχίσει τις καλές του εμφανίσεις.


Sebastian_Vettel_10-4-2011Αυτό σημαίνει ότι το αποτέλεσμα για τη γαλλική ομάδα είναι το ίδιο με την Αυστραλία: Τρίτη θέση για τον έναν πιλότο και εκτός βαθμολόγησης ο άλλος.

Στο τέλος, ο Γουέμπερ προσπάθησε να πιέσει τον Χάιντφελντ μπας και του πάρει την τρίτη θέση, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Αυστραλός αρκέστηκε με την 4η θέση, κατάταξη η οποία, με βάση την εξέλιξη του αγώνα, μόνο χαρά θα μπορούσε να του δώσει.

Όλα αυτά συνέβαιναν πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που με ελιγμούς πανηγύριζε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Επόμενο ραντεβού με την κορυφή για τον Γερμανό στις 17/4 στην Κίνα.

Εγκατέλειψαν: Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth, Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth, Jarno Trulli Lotus-Renault, Sergio Perez Sauber-Ferrari, Rubens Barrichello Williams-Cosworth, Narain Karthikeyan HRT-Cosworth, Pastor Maldonado Williams-Cosworth

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

Θέση 

Οδηγός 

Εθνικότητα 

Ομάδα

Βαθμοί

1

Sebastian Vettel

German

RBR-Renault

50

2

Jenson Button

British

McLaren-Mercedes

26

3

Lewis Hamilton

British

McLaren-Mercedes

22

4

Mark Webber

Australian

RBR-Renault

22

5

Fernando Alonso

Spanish

Ferrari

20

6

Felipe Massa

Brazilian

Ferrari

16

7

Nick Heidfeld

German

Renault

15

8

Vitaly Petrov

Russian

Renault

15

9

Kamui Kobayashi

Japanese

Sauber-Ferrari

6

10

Sebastien Buemi

Swiss

STR-Ferrari

4

11

Adrian Sutil

German

Force India-Mercedes

2

12

Michael Schumacher

German

Mercedes

2

13

Paul di Resta

British

Force India-Mercedes

2

14

Jaime Alguersuari

Spanish

STR-Ferrari

0

15

Jarno Trulli

Italian

Lotus-Renault

0

16

Jerome d'Ambrosio

Belgian

Virgin-Cosworth

0

17

Timo Glock

German

Virgin-Cosworth

0

18

Sergio Perez

Mexican

Sauber-Ferrari

0

19

Rubens Barrichello

Brazilian

Williams-Cosworth

0

20

Nico Rosberg

German

Mercedes

0

21

Heikki Kovalainen

Finnish

Lotus-Renault

0

22

Pastor Maldonado

Venezuelan

Williams-Cosworth

0

23

Narain Karthikeyan

Indian

HRT-Cosworth

0

24

Vitantonio Liuzzi

Italian

HRT-Cosworth

0

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ

Θέση

Ομάδες

Βαθμοί

1

RBR-Renault

72

2

McLaren-Mercedes

48

3

Ferrari

36

4

Renault

30

5

Sauber-Ferrari

6

6

STR-Ferrari

4

7

Force India-Mercedes

4

8

Mercedes

2

9

HRT-Cosworth

0

10

Lotus-Renault

0

11

Virgin-Cosworth

0

12

Williams-Cosworth

0

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 10-4-2011 από directNEWS.gr


Τελευταίες Ειδήσεις