Έχοντας έναν ήρεμο αγώνα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στη Μαλαισία. Στη δεύτερη θέση ο Τζένσον Μπάτον, ενώ ο Νικ Χάιντφελντ πήρε την τρίτη θέση στο 2ο αγώνα του με τη Renault.
(Δείτε βίντεο)
Με... σπασμένα φρένα πάει ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο πρωτάθλημα. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής και η Red Bull κάνουν εξαιρετική εμφάνιση, πηγαίνοντας από νίκη σε νίκη.
Αυτή είναι συνολικά η 4η συνεχόμενη νίκη του Φέτελ, ο οποίος από τους τελευταίους δύο περσινούς αγώνες μέχρι σήμερα βρίσκεται μονίμως στην πρώτη θέση.
Ο καιρός στην πίστα της Σεπάνγκ... ξύπνησε με τις καλές του και δεν δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα - όπως συνηθίζει να κάνει στην Κουάλα Λουμπούρ.
Τα μονοθέσια σχημάτισαν το γκριντ, τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε άνετα την πρώτη θέση, ενώ την έκπληξη έκανε ο Νικ Χάιντφελντ ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη μη χρήση του KERS από τον Μάρκ Γουέμπερ.
Έτσι, στους πρώτους εφτά γύρους η σειρά είχε διαμορφωθεί ως εξής: 1. Φέτελ, 2. Χάιντφελντ, 3. Χάμιλτον, 4. Μπάτον, 5. Μάσα, 6. Αλόνσο, 7. Πετρόβ, 8. Σουμάχερ, 9. Κομπαγιάσι και 10. Γουέμπερ.
Από κει και πέρα ξεκίνησε το παιχνίδι των pit stops. Ο Γουέμπερ ήταν ο πρώτος από τους "μεγάλους" που μπήκε για αλλαγή ελαστικών. Ακολούθησε ο Χάμιλτον, ενώ λίγο αργότερα και οι Φέτελ, Χάιντφελντ, Μπάτον και Μάσα άλλαξαν τα ελαστικά τους, βάζοντας τη μαλακή γόμα.
Το καλύτερο πιτ ανήκει στο Φέτελ, ο οποίος στον 26ο γύρο, έκανε χρόνο μόλις 2.7 δευτερόλεπτα! Φοβερή δουλειά από τους μηχανικούς της Red Bull. Στην έξοδό του ο Μάσα ήταν μπροστά του, αλλά ο Γερμανός λίγο αργότερα προσπέρασε, ο Αλόνσο που είχε περάσει για λίγο από την κορυφή μπήκε για 2η φορά στα πιτς και έτσι ο Φέτελ ξαναπήρε την πρωτιά - όπου και την κράτησε μέχρι το τέλος με... εκνευριστική (για τους αντιπάλους του) ευκολία.
Το παιχνίδι του βάθρου χάθηκε στην ουσία για τον Χάμιλτον στον 38ο γύρο, όπου ένα αργό πιτ τον έριξε στην 6η θέση. Ο Αλόνσο πιο μετά (4ος γύρος) μπήκε ξανά για αλλαγή ελαστικών, με την πρώτη πεντάδα να έχει διαμορφωθεί ως εξής: Φέτελ, Μπάτον, Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ.
Οι μάχες που έχασε η προβληματική Ferrari
Οι Αλόνσο-Χάμιλτον έδωσαν φοβερό ενδιαφέρον στον αγώνα. Ο Ισπανός με το DRS του να είναι εκτός λειτουργίας προσπάθησε να περάσει τον Βρεατανό. Όμως το αριστερό μέρος του κόκκινου μονοθέσιου βρήκε στη McLaren του Χάμιλτον και έτσι ο Ισπανός μπήκε στα πιτς για να αλλάξει την μπροστινή αεροτομή. Πάντως, σε αυτή τη "μάχη", ίσως ο Βρετανός να σήκωσε το πόδι του από το γκάζι για να μην προλάβει να κόψει το τιμόνι δεξιά ο Αλόνσο.
Τα βλέμματα μετά (46ος γύρος) στράφηκαν στη μάχη των Μάσα-Γουέμπερ. Για τρεις γύρους περίπου οι δυο πιλότοι... πολεμούσαν για την 5η θέση, την οποία κατάφερε να πάρει άξια ο Γουέμπερ, παίρνοντας την εσωτερική του Βραζιλιάνου και πατώντας πάνω στα kerbs.
Μία Renault στα πάνω της και η άλλη στα... έξω της!
Στον 52ο γύρο ο έμπειρος Νικ Χάιντφελντ έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για το βάθρο, προσπερνώντας τον Χάμιλτον. Σε αυτό το σημείο του αγώνα η τρίτη θέση, για δεύτερη φορά, βαφόταν με χρυσό χρώμα.
Από την άλλη, ο Βιτάλι Πετρόβ, δύο γύρους από το πέσιμο της καρό σημαίας έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, του βγήκε το τιμόνι και διέλυσε τη Renault του, μην μπορώντας να συνεχίσει τις καλές του εμφανίσεις.
Αυτό σημαίνει ότι το αποτέλεσμα για τη γαλλική ομάδα είναι το ίδιο με την Αυστραλία: Τρίτη θέση για τον έναν πιλότο και εκτός βαθμολόγησης ο άλλος.
Στο τέλος, ο Γουέμπερ προσπάθησε να πιέσει τον Χάιντφελντ μπας και του πάρει την τρίτη θέση, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Αυστραλός αρκέστηκε με την 4η θέση, κατάταξη η οποία, με βάση την εξέλιξη του αγώνα, μόνο χαρά θα μπορούσε να του δώσει.
Όλα αυτά συνέβαιναν πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που με ελιγμούς πανηγύριζε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Επόμενο ραντεβού με την κορυφή για τον Γερμανό στις 17/4 στην Κίνα.
Εγκατέλειψαν: Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth, Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth, Jarno Trulli Lotus-Renault, Sergio Perez Sauber-Ferrari, Rubens Barrichello Williams-Cosworth, Narain Karthikeyan HRT-Cosworth, Pastor Maldonado Williams-Cosworth
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
Θέση |
Οδηγός |
Εθνικότητα |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Sebastian Vettel |
German |
RBR-Renault |
50 |
2 |
Jenson Button |
British |
McLaren-Mercedes |
26 |
3 |
Lewis Hamilton |
British |
McLaren-Mercedes |
22 |
4 |
Mark Webber |
Australian |
RBR-Renault |
22 |
5 |
Fernando Alonso |
Spanish |
Ferrari |
20 |
6 |
Felipe Massa |
Brazilian |
Ferrari |
16 |
7 |
Nick Heidfeld |
German |
Renault |
15 |
8 |
Vitaly Petrov |
Russian |
Renault |
15 |
9 |
Kamui Kobayashi |
Japanese |
Sauber-Ferrari |
6 |
10 |
Sebastien Buemi |
Swiss |
STR-Ferrari |
4 |
11 |
Adrian Sutil |
German |
Force India-Mercedes |
2 |
12 |
Michael Schumacher |
German |
Mercedes |
2 |
13 |
Paul di Resta |
British |
Force India-Mercedes |
2 |
14 |
Jaime Alguersuari |
Spanish |
STR-Ferrari |
0 |
15 |
Jarno Trulli |
Italian |
Lotus-Renault |
0 |
16 |
Jerome d'Ambrosio |
Belgian |
Virgin-Cosworth |
0 |
17 |
Timo Glock |
German |
Virgin-Cosworth |
0 |
18 |
Sergio Perez |
Mexican |
Sauber-Ferrari |
0 |
19 |
Rubens Barrichello |
Brazilian |
Williams-Cosworth |
0 |
20 |
Nico Rosberg |
German |
Mercedes |
0 |
21 |
Heikki Kovalainen |
Finnish |
Lotus-Renault |
0 |
22 |
Pastor Maldonado |
Venezuelan |
Williams-Cosworth |
0 |
23 |
Narain Karthikeyan |
Indian |
HRT-Cosworth |
0 |
24 |
Vitantonio Liuzzi |
Italian |
HRT-Cosworth |
0 |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
Θέση |
Ομάδες |
Βαθμοί |
1 |
RBR-Renault |
72 |
2 |
McLaren-Mercedes |
48 |
3 |
Ferrari |
36 |
4 |
Renault |
30 |
5 |
Sauber-Ferrari |
6 |
6 |
STR-Ferrari |
4 |
7 |
Force India-Mercedes |
4 |
8 |
Mercedes |
2 |
9 |
HRT-Cosworth |
0 |
10 |
Lotus-Renault |
0 |
11 |
Virgin-Cosworth |
0 |
12 |
Williams-Cosworth |
0 |
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 10-4-2011 από directNEWS.gr