Logo

Αλλαγές στο καθεστώς των τηλεοπτικών διαφημίσεων



 
 

diafhmish thleorash 1-7-2016Νομοσχέδιο, που τέθηκε την Παρασκευή σε δημόσια διαβούλευση, προβλέπει τη λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης του διαφημιστικού χρόνου. Πηγές του υπουργείου Επικρατείας τόνιζαν ότι αυτή η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα λειτουργήσει ως ένα «χρηματιστήριο», μέσω του οποίου κάθε...

ενδιαφερόμενος θα έχει πρόσβαση στη διαφημιστική αγορά. Στο σύστημα σε πρώτη φάση θα ενταχθούν τα τέσσερα ιδιωτικά κανάλια που θα προκύψουν από τη δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες και τα κανάλια της ΕΡΤ, δεδομένου ότι αυτά απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής δαπάνης.

Σε δεύτερη φάση θα εξετασθεί η προοπτική ένταξης επιπλέον καναλιών.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των διατάξεων του νομοσχεδίου τα κανάλια θα μπορούν να διαπραγματευθούν τις τιμές πώλησης όπως επιθυμούν, ορίζοντας τα ίδια τις τιμές εκκίνησης και επιλέγοντας στη συνέχεια την καλύτερη τιμή. Με αυτό τον τρόπο, υποστηρίζουν πηγές του υπουργείου, θα αφαιρεθεί η δυνατότητα των media shops ή των μεγάλων χορηγών να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα ανάλογα ΜΜΕ που τους παρέχουν μεγαλύτερη επιβράβευση.

Σημειώνεται, ότι η  δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 15 Ιουλίου, ενώ η μετάβαση στο νέο πλαίσιο θα υλοποιηθεί σε βάθος εξαμήνου. Στο μεταξύ, θα υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για την παράταση του ισχύοντος τιμολογιακού καθεστώτος στη διαφημιστική αγορά.

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 1-7-2016 από directNEWS.gr


Τελευταίες Ειδήσεις