Όλοι περιμέναμε τον Marc Marquez να πάρει μιαν άνετη νίκη στο Austin και ο Πρωταθλητής φρόντισε να μη μας διαψεύσει...
Ο Ισπανός της Repsol Honda πήρε μια από τις πιο εύκολες νίκες της καριέρας του και έχει κάνει το δύο στα δύο τη φετινή σεζόν. Για την ομάδα του ήταν άλλος ένας επιτυχημένος αγώνας, καθώς για άλλη μία φορά έκανε το 1-2, με τον Dani Pedrosa να παίρνει τη 2η θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Andrea Dovizioso με την αναγεννημένη Ducati. Καταστροφή για τη Yamaha, με τον Valentino Rossi να τερματίζει 8ος και τον Jorge Lorenzo, ύστερα από ένα παιδαριώδες λάθος να μένει 10ος.
Τo μόνο που θα μπορούσε να χαλάσει την ημέρα του Marquez ήταν ένα δικό του λάθος και αυτό ήρθε στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου, όταν από έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης κόντεψε να πέσει. Κατά τα άλλα, κέρδισε κατά κράτος τον Pedrosa και έκανε βόλτα μέχρι τον τερματισμό. Ακόμα πιο άνετο αγώνα έκανε ο Pedrosa, ο οποίος από τη στιγμή που δεν μπορούσε να φτάσει τον Marquez φρόντισε απλώς να μείνει στην πίστα. Άλλωστε, όλους τους υπόλοιπους τους είχαν αφήσει πάρα πολύ πίσω.
Η νέα εποχή της Ducati αρχίζει να φέρνει τα πρώτα αποτελέσματα. Ο Andrea Dovizioso είχε τις μεταπτώσεις του αλλά στο τέλος ήταν αρκετά δυνατός για να ανέβει στο βάθρο. Ήταν το πρώτο βάθρο της Ducati μετά τον Σεπτέμβριο του 2012 και η ομάδα δείχνει σοβαρά σημάδια βελτίωσης. Είδε όμως τον Cal Crutchlow να έχει μια πτώση με υψηλή ταχύτητα και να μεταφέρεται με φορείο εκτός πίστας.
Σε μια πίστα που τονίζει να πλεονεκτήματα των Honda, ο Stefan Bradl θα περίμενε κανείς ότι δεν θα χρειαζόταν να παλέψει τόσο σκληρά με τον Bradley Smith για την 4η θέση. Ο Γερμανός της LCR χρειάστηκε να τα δώσει όλα στο τέλος για να αντέξει στις επιθέσεις του Smith, ο οποίος εντυπωσίασε, παίρνοντας την 5η θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του στην Tech 3 Yamaha, Pol Espargaro.
Η καταστροφή για τη Yamaha ξεκίνησε προτού ακόμα σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Ο Jorge Lorenzo έκανε μιαν ανεξήγητη ενέργεια και ξεκίνησε από τη θέση του στο grid πολύ προτού δοθεί το σύνθημα της εκκίνησης. Φυσικά τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης και στο τέλος κατάφερε να φτάσει απλώς στη 10η θέση. Ο Rossi έκανε ελπιδοφόρο ξεκίνημα και φαινόταν ότι ήταν εκείνος που θα ακολουθούσε τις Honda, ωστόσο από το μέσον του αγώνα και μετά άρχισε να χάνει έδαφος, για να τερματίσει απογοητευμένος στην 8η θέση.
Το MotoGP θα παραμείνει στην ήπειρο της Αμερικής και τα ταξιδέψει νοτιότερα για τον 3ο αγώνα του, που θα διεξαχθεί το 3ήμερο 25-27 Απριλίου στην Αργεντινή.
Αποτελέσματα MotoGP GP Austin - Τέξας
Θ. | N. | Αναβάτης | Ομάδα | Ταχύτερος | Διαφ. | <> | Km/h |
1 | 93 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team (F) | 2:03.575 | 332.2 | ||
2 | 26 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team (F) | 2:03.587 | 4.124 | 333.1 | |
3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team (F/O) | 2:04.655 | 16.852 | 327.1 | |
4 | 6 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP (F) | 2:04.462 | 1.814 | 330.1 | |
5 | 38 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 (F) | 2:04.567 | 0.173 | 332.4 | |
6 | 44 | Pol ESPARGARO | Monster Yamaha Tech 3 (F) | 2:04.562 | 3.604 | 331.0 | |
7 | 29 | Andrea IANNONE | Pramac Racing (F/O) | 2:03.978 | 1.690 | 334.6 | |
8 | 46 | Valentino ROSSI | Movistar Yamaha MotoGP (F) | 2:04.152 | 17.262 | 327.6 | |
9 | 41 | Aleix ESPARGARO | NGM Forward Racing (O) | 2:05.519 | 2.086 | 321.6 | |
10 | 99 | Jorge LORENZO | Movistar Yamaha MotoGP (F) | 2:04.871 | 1.506 | 331.6 | |
11 | 69 | Nicky HAYDEN | Drive M7 Aspar (O) | 2:06.165 | 11.624 | 315.9 | |
12 | 7 | Hiroshi AOYAMA | Drive M7 Aspar (O) | 2:06.598 | 3.219 | 317.2 | |
13 | 68 | Yonny HERNANDEZ | Energy T.l. Pramac Racing (F/O) | 2:06.098 | 3.379 | 325.2 | |
14 | 17 | Karel ABRAHAM | Cardion AB Motoracing(O) | 2:07.016 | 20.639 | 315.4 | |
15 | 8 | Hector BARBERA | Avintia Racing (O) | 2:06.725 | 4.404 | 310.7 | |
16 | 70 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport (O) | 2:07.922 | 0.167 | 313.0 | |
17 | 9 | Danilo PETRUCCI | lodaRacing Project (O) | 2:08.157 | 6.633 | 311.0 | |
18 | 63 | Mike DI MEGLIO | Avintia Racing(O) | 2:07.941 | 12.786 | 310.1 | |
19 | 45 | Scott REDDING | GO&FUN Honda Gresini (O) | 2:05.996 | |||
20 | 5 | Colin EDWARDS | NGM Forward Racing (O) | 2:07.049 | |||
21 | 35 | Cal CRUTCHLOW | Ducati Team (F/O) | 2:04.041 | |||
22 | 19 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini (F) | 2:04.373 | |||
23 | 23 | Broc PARKES | Paul Bird Motorsport (O) | 2:08.632 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | M.Marquez | 50 | 25 | 25 | ||||||||||||||||
2 | D.Pedrosa | 36 | 16 | 20 | ||||||||||||||||
3 | V.Rossi | 28 | 20 | 8 | ||||||||||||||||
4 | A.Dovizioso | 27 | 11 | 16 | ||||||||||||||||
5 | A.Espargaro | 20 | 13 | 7 | ||||||||||||||||
6 | A.Iannone | 15 | 6 | 9 | ||||||||||||||||
7 | S.Bradl | 13 | 0 | 13 | ||||||||||||||||
8 | N.Hayden | 13 | 8 | 5 | ||||||||||||||||
9 | B.Smith | 11 | 0 | 11 | ||||||||||||||||
10 | P.Espargaro | 10 | 0 | 10 | ||||||||||||||||
11 | C.Crutchlow | 10 | 10 | 0 | ||||||||||||||||
12 | S.Redding | 9 | 9 | 0 | ||||||||||||||||
13 | H.Aoyama | 9 | 5 | 4 | ||||||||||||||||
14 | C.Edwards | 7 | 7 | 0 | ||||||||||||||||
15 | Y.Hernandez | 7 | 4 | 3 | ||||||||||||||||
16 | J.Lorenzo | 6 | 0 | 6 | ||||||||||||||||
17 | K.Abraham | 3 | 3 | 2 | ||||||||||||||||
18 | D.Petrucci | 2 | 2 | 0 | ||||||||||||||||
19 | H.Barbera | 1 | 0 | 1 | ||||||||||||||||
20 | B.Parkes | 1 | 1 | 0 | ||||||||||||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Honda | 50 | 25 | 25 | ||||||||||||||||
2 | Yamaha | 31 | 20 | 11 | ||||||||||||||||
3 | Ducati | 27 | 11 | 16 | ||||||||||||||||
4 | Forward Yamaha | 20 | 13 | 7 | ||||||||||||||||
5 | ART | 2 | 2 | 0 | ||||||||||||||||
6 | Avintia | 1 | 0 | 1 | ||||||||||||||||
7 | PBM | 1 | 1 | 0 | ||||||||||||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΜΑΔΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Repsol Honda | 86 | 41 | 45 | ||||||||||||||||
2 | Ducati Team | 37 | 21 | 16 | ||||||||||||||||
3 | Movistar Yamaha | 34 | 20 | 14 | ||||||||||||||||
4 | NGM Forward | 27 | 20 | 7 | ||||||||||||||||
5 | Drive M7 Aspar | 22 | 13 | 9 | ||||||||||||||||
6 | Pramac Racing | 22 | 10 | 12 | ||||||||||||||||
Monster Yamaha Tech 3 | 21 | 0 | 21 | |||||||||||||||||
LCR Honda | 13 | 0 | 13 | |||||||||||||||||
7 | Go&Fun Honda Gresini | 9 | 9 | 0 | ||||||||||||||||
8 | Cardion AB | 5 | 3 | 2 | ||||||||||||||||
9 | Iodaracing | 2 | 2 | 0 | ||||||||||||||||
Avintia Racing | 1 | 1 |
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 13-4-2014 από directNEWS.gr πηγή: msfree.gr
σχετικά θέματα:
MOTO GP: Ο Marc Marquez έγραψε την πρώτη ραψωδία του έπους στο Κατάρ [βίντεο]