Οι αντίπαλοί του στην πίστα προσπάθησαν να τον κερδίσουν αλλά δεν τα κατάφεραν, έτσι στο Assen ανέλαβε το δύσκολο έργο ο καιρός...
Στη διάρκεια του αγώνα οι συνθήκες μεταβλήθηκαν αλλά ακόμα και τα καιρικά φαινόμενα δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν ένα άλλο φαινόμενο: τον φοβερό και τρομερό Marc Marquez. Ο Ισπανός της Repsol Honda έκανε το 8 στα 8 και μετά τον τερματισμό πανηγύρισε ξαπλώνοντας με το στήθος πάνω στη μοτοσικλέτα του και προσομοιάζοντας τις κινήσεις του πρόσθιου στιλ στην κολύμβηση.
Ο αγώνας ξεκίνησε με μικρή καθυστέρηση και με την πίστα βρεγμένη αλλά κατά τη διάρκειά του η βροχή σταμάτησε και στο τέλος η πίστα ήταν εντελώς στεγνή. Αυτό σήμαινε ότι όλοι οι αναβάτες, που ξεκίνησαν με βρόχινα ελαστικά, κάποια στιγμή έπρεπε να μπουν στα pit για να αλλάξουν μοτοσικλέτες και να πάρουν εκείνες με τις ρυθμίσεις για στεγνό.
Μέσα σε αυτό το χάος εκείνος που αρχικά έδειξε να ξεχωρίζει ήταν ο Andrea Dovizioso με την Ducati. Ο Ιταλός ξεκίνησε καλά τον αγώνα, βρισκόταν στις κορυφαίες θέσεις στο πρώτο κομμάτι του και μπήκε στα pit για αλλαγή μοτοσικλέτας ταυτόχρονα με τον Marquez. Όταν επέστρεψαν στην πίστα ήταν πολύ πιο γρήγορος και γρήγορα φάνηκε να ξεφεύγει στην πρώτη θέση, αλλά όσο περνούσαν οι γύροι ο ρυθμός του Marquez ανέβαινε. Το αποτέλεσμα ήταν ο Marquez γρήγορα να φτάσει και να περάσει τον Dovizioso για να πάρει τη νίκη, ενώ ο Ιταλός ανενόχλητος πήρε τη 2η θέση και έδωσε στην Ducati το 2ο φετινό της βάθρο.
Στο βάθρο ανέβηκε και ο Dani Pedrosa, που έφερε τη δική του Repsol Honda στην 3η θέση. Ο Pedrosa για μεγάλο μέρος του αγώνα έδινε μάχη τροχό με τροχό με τον Aleix Espargaro αλλά τα ελαστικά του αναβάτη της Forward Yamaha δεν άντεξαν μέχρι το τέλος και έτσι τερμάτισε στην 4η θέση.
Ο Valentino Rossi «έσωσε» έναν αγώνα που ξεκίνησε πολύ ανάποδα για τον ίδιο. Ο Ιταλός και η ομάδα του είχαν αποφασίσει να ρισκάρουν και να ξεκινήσουν με slick ελαστικά, ωστόσο η βροχή που έπεφτε στο γύρο προθέρμανσης τους έκανε να αλλάξουν γνώμη και έτσι ο Ιταλός επέστρεψε στα pit και εκκίνησε από το pit lane, αφότου όλοι οι υπόλοιποι είχαν πάρει εκκίνηση από το grid. Μέσα στον αγώνα όμως ήταν πολύ γρήγορος και μαχητικός, φτάνοντας τελικά στην 5η θέση, που δεδομένων των συνθηκών πρέπει να θεωρείται επιτυχία. Ακριβώς αντίθετα πήγε ο αγώνας της άλλης εργοστασιακής Yamaha του Jorge Lorenzo. Μετά την αλλαγή μοτοσικλέτας, που δεν έγινε στο κατάλληλο χρονικό σημείο, ο Ισπανός δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να βρει ρυθμό και αντί να κερδίζει θέσεις τις έχανε, με αποτέλεσμα να τερματίσει στη 13η θέση ενώ σε κάποιο σημείο του αγώνα είχε πέσει ακόμα και 17ος.
Έτσι, ο Marquez συνέχισε την απόλυτη κυριαρχία του φέτος, κερδίζοντας τον 8ο σερί αγώνα από το ξεκίνημα της σεζόν. Η ευκαιρία του να συνεχίσει αυτό το σερί θα είναι ο επόμενος αγώνας, το 3ήμερο 11-13 Ιουλίου στο Sachsenring της Γερμανίας.
Αποτελέσματα MotoGP GP Assen - Ολλανδίας
Θ. | N. | Αναβάτης | Ομάδα | Ταχύτερος | Διαφ. | <> | Km/h |
1 | 93 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | 43:29.954 | 162.8 | ||
2 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | 6.714 | 162.4 | ||
3 | 26 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | 10.791 | 162.2 | ||
4 | 41 | Aleix ESPARGARO | NGM Forward Racing | 19.199 | 161.6 | ||
5 | 46 | Valentino ROSSI | Movistar Yamaha MotoGP | 25.813 | 161.2 | ||
6 | 29 | Andrea IANNONE | Pramac Racing | 29.003 | 161.0 | ||
7 | 19 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | 30.882 | 160.9 | ||
8 | 38 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 | 30.985 | 160.9 | ||
9 | 35 | Cal CRUTCHLOW | Ducati Team | 44.031 | 160.1 | ||
10 | 6 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | 48.662 | 159.9 | ||
11 | 23 | Broc PARKES | Paul Bird Motorsport | 51.863 | 159.7 | ||
12 | 45 | Scott REDDING | GO&FUN Honda Gresini | +1:00.329 | 159.2 | ||
13 | 99 | Jorge LORENZO | Movistar Yamaha MotoGP | +1:04.641 | 158.9 | ||
14 | 17 | Karel ABRAHAM | Cardion AB Motoracing | +1:05.980 | 158.8 | ||
15 | 9 | Danilo PETRUCCI | Octo IodaRacing Team | +1:17.611 | 158.1 | ||
16 | 7 | Hiroshi AOYAMA | Drive M7 Aspar | +1:19.753 | 158.0 | ||
17 | 69 | Nicky HAYDEN | Drive M7 Aspar | +1:27.630 | 157.5 | ||
18 | 8 | Hector BARBERA | Avintia Racing | +1:28.142 | 157.5 | ||
19 | 68 | Yonny HERNANDEZ | Energy T.I. Pramac Racing | 1 Lap | 155.9 | ||
20 | 63 | Mike DI MEGLIO | Avintia Racing | 1 Lap | 154.9 | ||
21 | 70 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | 1 Lap | 151.9 | ||
22 | 5 | Colin EDWARDS | NGM Forward Racing | 3 Laps | 143.8 | ||
23 | 44 | Pol ESPARGARO | Monster Yamaha Tech 3 | 8 Laps | 147.0 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | M.Marquez | 200 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | ||||||||||
2 | V.Rossi | 128 | 20 | 8 | 13 | 20 | 20 | 16 | 20 | 11 | ||||||||||
3 | D.Pedrosa | 128 | 16 | 20 | 20 | 16 | 11 | 13 | 16 | 16 | ||||||||||
4 | A.Dovizioso | 91 | 11 | 16 | 7 | 11 | 8 | 10 | 8 | 20 | ||||||||||
5 | J.Lorenzo | 81 | 0 | 6 | 16 | 13 | 10 | 20 | 13 | 3 | ||||||||||
6 | A.Espargaro | 67 | 13 | 7 | 1 | 9 | 7 | 7 | 10 | 13 | ||||||||||
7 | P.Espargaro | 58 | 0 | 10 | 8 | 7 | 13 | 11 | 9 | 0 | ||||||||||
8 | S.Bradl | 56 | 0 | 13 | 11 | 6 | 9 | 0 | 11 | 6 | ||||||||||
9 | A.Iannone | 51 | 0 | 0 | 0 | 10 | 16 | 8 | 7 | 10 | ||||||||||
10 | B.Smith | 48 | 0 | 11 | 9 | 8 | 6 | 0 | 6 | 8 | ||||||||||
11 | A.Bautista | 43 | 6 | 9 | 10 | 0 | 0 | 9 | 0 | 9 | ||||||||||
12 | S.Redding | 28 | 4 | 3 | 4 | 2 | 3 | 6 | 3 | 4 | ||||||||||
13 | N.Hayden | 27 | 5 | 4 | 6 | 4 | 2 | 2 | 4 | 0 | ||||||||||
14 | Y.Hernandez | 27 | 8 | 5 | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | ||||||||||
15 | H.Aoyama | 24 | 9 | 0 | 2 | 3 | 4 | 3 | 1 | 0 | ||||||||||
16 | C.Crutchlow | 22 | 10 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 7 | ||||||||||
17 | K.Abraham | 15 | 3 | 2 | 3 | 0 | 1 | 4 | 0 | 2 | ||||||||||
18 | C.Edwards | 8 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | ||||||||||
19 | M.Pirro | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | ||||||||||
20 | B.Parkes | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | ||||||||||
21 | D.Petrucci | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | 0 | 1 | ||||||||||
22 | H.Barbera | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Honda | 200 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | ||||||||||
2 | Yamaha | 138 | 20 | 11 | 16 | 20 | 20 | 20 | 20 | 11 | ||||||||||
3 | Ducati | 94 | 11 | 16 | 10 | 11 | 8 | 10 | 8 | 20 | ||||||||||
4 | Forward Yamaha | 67 | 13 | 7 | 1 | 9 | 7 | 7 | 10 | 13 | ||||||||||
5 | PBM | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | ||||||||||
6 | ART | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | ||||||||||
7 | Avintia | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | |||||||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΜΑΔΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Repsol Honda | 328 | 41 | 45 | 45 | 41 | 36 | 38 | 41 | 41 | ||||||||||
2 | Movistar Yamaha | 209 | 20 | 14 | 29 | 33 | 30 | 36 | 33 | 14 | ||||||||||
3 | Ducati Team | 113 | 21 | 16 | 7 | 11 | 13 | 10 | 8 | 27 | ||||||||||
4 | Monster Yamaha Tech 3 | 106 | 0 | 21 | 17 | 15 | 19 | 11 | 15 | 8 | ||||||||||
5 | Pramac Racing | 78 | 10 | 12 | 14 | 2 | 3 | 15 | 12 | 10 | ||||||||||
6 | NGM Forward Yamaha | 75 | 9 | 0 | 2 | 13 | 20 | 11 | 10 | 13 | ||||||||||
7 | Go&Fun Honda Gresini | 71 | 20 | 7 | 1 | 9 | 7 | 8 | 4 | 13 | ||||||||||
8 | LCR Honda | 56 | 13 | 9 | 11 | 9 | 2 | 2 | 11 | 6 | ||||||||||
9 | Drive M7 Aspar | 51 | 0 | 13 | 11 | 6 | 9 | 0 | 4 | 0 | ||||||||||
10 | Cardion AB | 15 | 3 | 2 | 3 | 0 | 1 | 4 | 0 | 2 | ||||||||||
11 | Paul Bird Motorsport | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | ||||||||||
12 | Iodaracing | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | ||||||||||
13 | Avintia Racing | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 28-6-2014 από directNEWS.gr πηγή: msfree.gr
σχετικά θέματα: