Ο Daniel Ricciardo πήρε μια μεγάλη νίκη στο Spa-Francorchamps, εκμεταλλευόμενος με τον καλύτερο τρόπο όλες τις ευκαιρίες που του παρουσιάστηκαν και...
συνδυάζοντάς τις με γρήγορη και αλάνθαστη οδήγηση.
Ήταν η 3η νίκη του οδηγού της Red Bull στη Formula1 και 2η στη σειρά μετά την επιτυχία του στην Ουγγαρία και ανεβάζει ακόμα περισσότερο τη μετοχή του τόσο μέσα στο σπορ όσο και στα μάτια των φίλων του.
Ο Nico Rosberg πήρε τη 2η θέση και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Hamilton αύξησε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα, ωστόσο οι δύο οδηγοί της Mercedes είχαν επαφή μεταξύ τους και το κλίμα στην ομάδα σίγουρα είναι βαρύ. Ο Valtteri Bottas για άλλον έναν αγώνα ανέβηκε στο βάθρο, παίρνοντας από το μονοθέσιο της Williams το μέγιστο και επιδεικνύοντας για άλλη μία φορά το μεγάλο ταλέντο του.
Για να φτάσει στο βάθρο ο Bottas χρειάστηκε να περάσει τον Kimi Raikkonen, ο οποίος στο αγαπημένο του Spa έκανε τον καλύτερο αγώνα του με τη Ferrari μετά την επιστροφή του και πήρε την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Kevin Magnussen, Jenson Button, Fernando Alonso, Sergio Perez και Daniil Kvyat.
Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με την πίστα του Spa να είναι στεγνή. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton Ξεκίνησε πολύ καλά και πέρασε τον Nico Rosberg, κάτι που έκανε και ο Sebastian Vettel. Ο Vettel μάλιστα προσπάθησε να περάσει και τον Hamilton αλλά έχασε τα φρένα στη Les Combes και επέτρεψε στον Rosberg να ξαναπεράσει 2ος. Οι δύο Mercedes μονομάχησαν για λίγο στην κορυφή αλλά ο Rosberg στην προσπάθειά του να περάσει τον Hamilton τον χτύπησε και του προκάλεσε κλατάρισμα. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pit για να αλλάξει ελαστικά και έπεσε τελευταίος. Άδοξα έληξε το παρθενικό GP του Andre Lotterer στην F1, καθώς ο Γερμανός εγκατέλειψε στο 2ο γύρο του αγώνα.
Πολύ γρήγορος στο ξεκίνημα του αγώνα ήταν ο Daniel Ricciardo, ο οποίος μέσα σε λίγους γύρους ανέβηκε από την 4η στη 2η θέση, προσπερνώντας πρώτα στα ίσια τον Fernando Alonso και στη συνέχεια τον Sebastian Vettel, όταν ο τελευταίος έκανε ένα λάθος σε μια στροφή. Λίγο αργότερα τον Alonso πέρασε και ο Valtteri Bottas.
Σχετικά νωρίς ξεκίνησαν τα pit stop, με τους Rosberg και Raikkonen να μπαίνουν στον 8ο γύρο. Ο Rosberg άλλαξε και την εμπρός πτέρυγα, που είχε πάθει ζημιά στη σύγκρουση με τον Hamilton. Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι υπόλοιποι οδηγοί, για να αλλάξουν ελαστικά. Η πλειονότητα έβαλε ξανά μαλακά ελαστικά, με τον Rosberg και τον Hulkenberg να αποτελούν τις εξαιρέσεις που προτίμησαν τα μεσαία. Έγιναν αρκετές ανακατατάξεις κατά τη διάρκεια των pit stop, με τον Ricciardo να διατηρεί την πρωτοπορία στον αγώνα αλλά να έχει πίσω του τον Kimi Raikkonen και τους Vettel, Rosberg, Bottas, Magnussen και Alonso να ακολουθούν. Ο Ισπανός της Ferrari πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων, που εξέτισε στο pit stop, επειδή οι μηχανικοί του άργησαν να φύγουν από το grid στο ξεκίνημα του γύρου σχηματισμού. Οι Perez, Button και Kvyat συμπλήρωναν τη 10άδα.
Ενώ ο Ricciardo άνοιγε τη διαφορά του από τον Raikkonen, για την 3η θέση δινόταν ενδιαφέρουσα μάχη ανάμεσα σε Vettel, Rottas και Rosberg, Ο Bottas μετά τα pit stop πέρασε τον Rosberg και κυνηγούσε τον Vettel ενώ ο Rosberg νωρίτερα είχε προσπαθήσει να περάσει τον Vettel και με ένα έντονο φρενάρισμα έκανε ζημιά στα ελαστικά του και χρειάστηκε να μπει στα pit για να τα αλλάξει νωρίτερα του αναμενομένου.
Το παράθυρο των δεύτερων pit stop άνοιξε με τον Kimi Raikkonen ξανά να μπαίνει νωρίς και τον Sebastian Vettel να αντιδρά αμέσως μετά. Στους επόμενους γύρους ακολούθησαν και οι υπόλοιποι, ενώ ο Nico Rosberg κινούταν πάρα πολύ γρήγορα και κέρδιζε θέσεις. Οι Ricciardo και Bottas, που ήταν οι δύο πρώτοι, έβαλαν τη μεσαία γόμα με σκοπό να φτάσουν μέχρι το τέλος.
Οι Rosberg και Bottas έκαναν την επίθεσή τους. Ο Γερμανός της Mercedes άρχισε να πλησιάζει τον Ricciardo ενώ ο Φινλανδός της Williams πέρασε τον Vettel για να ανέβει στην 4η θέση και να αρχίσει να πλησιάζει τον Raikkonen που ήταν 3ος. Πιο πίσω ο Magnussen είχε περάσει στην 5η θέση μπροστά από τον Alonso και ακολουθούσαν οι Button, Perez και Kvyat.
Η Mercedes ακολουθούσε διαφορετική στρατηγική με τον Rosberg και τον κάλεσε για 3ο pit stop, για να βάλει τα μαλακά ελαστικά και να είναι πολύ γρήγορος στους τελευταίους γύρους. Ο Γερμανός όταν επέστρεψε στην πίστα βρέθηκε πίσω από τον Bottas αλλά γρήγορα τον πέρασε για να περάσει αμέσως μετά και τον Raikkonen και να αρχίσει να κυνηγά τον Ricciardo.
Ο Rosberg πλησίαζε τον Ricciardo με γρήγορο ρυθμό, με προοπτική να τον φτάσει στο τέλος του αγώνα. Πιο πίσω ο Bottas έφτασε τον Raikkonen, με τους δύο Φινλανδούς να διεκδικούν την 3η θέση του βάθρου. Ο Bottas όμως είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά και πέρασε εύκολα για να πάρει αυτήν τη θέση. Σε εκείνο το σημείο τελείωσε και το μαρτύριο του Lewis Hamilton, o οποίος πέρασε όλο τον αγώνα στις τελευταίες θέσεις, προτού από τη Mercedes τον καλέσουν στα pit για να εγκαταλείψει.
Στους τελευταίους γύρους το ενδιαφέρον στράφηκε στην προσπάθεια του Rosberg να φτάσει τον Ricciardo αλλά πιο πίσω διεξαγόταν μια πάρα πολύ μεγάλη μάχη για την 5η θέση ανάμεσα σε Magnussen, Alonso, Vettel και Button. Οι τέσσερις οδηγοί τα έδιναν όλα για να περάσουν ο ένας τον άλλο και άλλαζαν συνεχώς θέσεις. Τελικά επικράτησε ο Vettel, που πήρε την 5η θέση από τον Magnussen ενώ και ο Button κέρδισε τον Alonso για να πάρει την 6η θέση και να αφήσει τον Ισπανό στην 8η.
Πιο μπροστά, η διαφορά που είχε φτιάξει ο Ricciardo στάθηκε αρκετή και ο Αυστραλός πήρε μια μεγάλη νίκη στο Βέλγιο. Ο Rosberg αρκέστηκε στη 2η θέση και ο Bottas συμπλήρωσε το βάθρο. Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel, Kevin Magnussen, Jenson Button, Fernando Alonso, Sergio Perez και Daniil Kvyat.
Επόμενος αγώνας είναι το GP Ιταλίας στη φημισμένη Monza το 3ήμερο 5-7 Σεπτεμβρίου.
Μετά το τέλος του αγώνα οι αγωνδίκες έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον Kevin Magnussen επειδή ανάγκασε τον Fernando Alonso να βγει εκτός πίστας όταν ο Ισπανός προσπάθησε να τον προσπεράσει. Έτσι, ο οδηγός της McLaren έπεσε στη 12η θέση και δεν πήρε βαθμούς.
Αποτελέσματα GP - Βέλγιο - Spa Francorchamps
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | S1 | S2 | S3 | |
1 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 1:52.974 | 0.000 | 0.000 | 2 | 31.725 | 51.437 | 29.812 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:51.987 | 3.300 | 3.300 | 3 | 31.639 | 50.678 | 29.670 | |
3 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:54.606 | 28.000 | 24.600 | 2 | 32.012 | 52.109 | 30.485 | |
4 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 1:56.803 | 36.800 | 8.700 | 2 | 32.604 | 53.138 | 31.061 | |
5 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:54.624 | 52.100 | 15.300 | 3 | 32.205 | 51.969 | 30.450 | |
6 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 1:55.911 | 54.500 | 2.400 | 2 | 32.383 | 53.034 | 30.494 | |
7 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 2:02.987 | 61.100 | 6.500 | 2 | 32.994 | 58.048 | 31.945 | |
8 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 1:55.704 | 64.200 | 3.100 | 2 | 32.231 | 52.764 | 30.709 | |
9 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 1:55.751 | 65.300 | 1.000 | 2 | 32.146 | 53.064 | 30.541 | |
10 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:55.597 | 65.600 | 0.300 | 2 | 31.643 | 53.693 | 30.261 | |
11 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:55.567 | 71.900 | 6.200 | 2 | 32.608 | 52.125 | 30.834 | |
12 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 1:56.658 | 74.200 | 2.300 | 2 | 32.383 | 53.554 | 30.721 | |
13 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 1:54.543 | 75.900 | 4.000 | 3 | 32.279 | 51.894 | 30.370 | |
14 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 1:54.182 | 82.400 | 6.400 | 3 | 32.776 | 51.021 | 30.385 | |
15 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:54.852 | 90.800 | 8.300 | 2 | 32.302 | 52.025 | 30.525 | |
16 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 2:00.409 | 1 L | 1 L | 2 | 33.233 | 54.899 | 32.277 | |
17 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 1:58.965 | 1 L | 0.600 | 2 | 33.158 | 54.295 | 31.512 | |
18 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 5 L | 4 L | 3 | 33.122 | STOP | |||
19 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 6 L | 1 L | 4 | |||||
20 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 11 L | 5 L | 4 | |||||
21 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 43 L | 32 L | 0 | |||||
22 | 45 | Andre Lotterer | CATERHAM | 43 L | 0.900 | 0 | 33.855 | 55.490 | STOP |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||||
1 | Nico Rosberg | 220 | 25 | 18 | 18 | 18 | 18 | 25 | 18 | 25 | 0 | 25 | 12 | 18 | ||||||||
2 | Lewis Hamilton | 191 | 0 | 25 | 25 | 25 | 25 | 18 | 0 | 18 | 25 | 15 | 15 | 0 | ||||||||
3 | Daniel Ricciardo | 156 | - | 0 | 12 | 12 | 15 | 15 | 25 | 4 | 15 | 8 | 25 | 25 | ||||||||
4 | Fernando Alonso | 121 | 12 | 12 | 2 | 15 | 8 | 12 | 8 | 10 | 8 | 10 | 18 | 6 | ||||||||
5 | Valtteri Bottas | 110 | 10 | 4 | 4 | 6 | 10 | 0 | 6 | 15 | 18 | 18 | 4 | 15 | ||||||||
6 | Sebastian Vettel | 98 | 0 | 15 | 8 | 10 | 12 | 0 | 15 | 0 | 10 | 12 | 6 | 10 | ||||||||
7 | Nico Hulkenberg | 70 | 8 | 10 | 10 | 8 | 1 | 10 | 10 | 2 | 4 | 6 | 0 | 1 | ||||||||
8 | Jenson Button | 68 | 15 | 8 | 0 | 0 | 0 | 8 | 12 | 0 | 12 | 4 | 1 | 8 | ||||||||
9 | Felipe Massa | 40 | 0 | 6 | 6 | 0 | 0 | 6 | 0 | 12 | 0 | 0 | 10 | 0 | ||||||||
10 | Kimi Raikkonen | 39 | 6 | 0 | 1 | 4 | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 8 | 12 | ||||||||
11 | Kevin Magnussen |
37 |
18 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 6 | 6 | 2 | 0 | 0 | ||||||||
12 | Sergio Perez | 33 | 1 | 0 | 15 | 2 | 2 | 0 | 0 | 8 | 0 | 1 | 0 | 4 | ||||||||
13 | Jean-Eric Vergne | 11 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | ||||||||
14 | Romain Grosjean | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
15 | Daniil Kvyat | 8 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | ||||||||
16 | Jules Bianchi | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
17 | Adrian Sutil | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
18 | Marcus Ericsson | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
19 | Pastor Maldonado | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
20 | Esteban Gutierrez | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
21 | Max Chilton | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
22 | Kamui Kobayashi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | ||||||||
23 | Andre Lotterer | 0 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 0 | ||||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ | ||||||||||||||||||||||
Θ | Ομάδα | Βαθμοί | ||||||||||||||||||||
1 | Mercedes | 411 | 25 | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | 18 | 43 | 25 | 40 | 27 | 18 | ||||||||
2 | Red Bull-Renault | 254 | - | 15 | 20 | 22 | 27 | 15 | 40 | 4 | 25 | 20 | 31 | 35 | ||||||||
3 | Ferrari | 160 | 18 | 12 | 3 | 19 | 14 | 12 | 9 | 11 | 8 | 10 | 26 | 18 | ||||||||
4 | Williams-Mercedes | 150 | 10 | 10 | 10 | 6 | 10 | 6 | 6 | 27 | 18 | 18 | 14 | 15 | ||||||||
5 | McLaren-Mercedes | 105 | 33 | 10 | 0 | 0 | 0 | 9 | 14 | 6 | 18 | 6 | 1 | 8 | ||||||||
6 | Force India-Mercedes | 103 | 9 | 10 | 25 | 10 | 3 | 10 | 10 | 10 | 4 | 7 | 0 | 5 | ||||||||
7 | Toro Rosso-Renault | 19 | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 | 2 | 2 | ||||||||
8 | Lotus-Renault | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
9 | Marussia-Ferrari | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
10 | Sauber-Ferrari | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
11 | Caterham-Renault | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΑNΑΡΤΗΘΗΚΕ 24-8-2014 από directNEWS.gr πηγή: msfree
σχετικά θέματα:
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 24/08/14 από directNEWS.gr