Ο Lewis Hamilton έκανε σπουδαίο αγώνα στη Monza και χρειάστηκε να ξεπεράσει αρκετές δυσκολίες στο ξεκίνημα, για να φτάσει σε μια μεγάλη νίκη...
Ο Hamilton ήταν ξεκάθαρα ο ταχύτερος οδηγός στον αγώνα και όταν το μονοθέσιο της Mercedes άρχισε να λειτουργεί κανονικά κατάφερε να πιέσει τον Nico Rosberg και να τον «εξαναγκάσει» σε λάθη, τα οποία εκμεταλλεύτηκε για να περάσει στην πρώτη θέση και να μείνει εκεί μέχρι την καρό σημαία. Μόνο η Williams μπορούσε να ακολουθήσει τις Mercedes, έστω και από κάποια απόσταση, και ο Felipe Massa πήρε μια μοναχική 3η θέση καθώς σε όλο σχεδόν τον αγώνα ούτε απείλησε ούτε απειλήθηκε.
Ο Vallteri Bottas ακολούθησε στην 4η θέση, έχοντας χάσει την ευκαιρία για κάτι καλύτερο στην εκκίνηση. Ο Daniel Ricciardo για άλλη μία φορά κέρδισε τον Sebastian Vettel και πήρε την 5η θέση, αφήνοντας τον πρωταθλητή στην 6η. Ο Kevin Magnussen τερμάτισε 7ος αλλά με 5” να προστίθενται στο χρόνο του έπεσε στη 10η θέση και ακολούθησαν οι Sergio Perez, Jenson Button και Kimi Raikkonen.
Σε μια καταπληκτική ημέρα για αγώνα F1, τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid της Monza για το μεγάλο αγώνα. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Lewis Hamilton έκανε πολύ κακή εκκίνηση και είδε όχι μόνο τον Nico Rosberg να «εξαφανίζεται» μπροστά του αλλά και τους Kevin Magnussen και Felipe Massa να τον προσπερνούν. Ακόμα χειρότερη εκκίνηση έκανε ο Vallteri Bottas, ο οποίος βρέθηκε από την 3η στη 10η θέση, Κερδισμένος ήταν ο Vettel, που ανέβηκε 6ος πίσω από τον Button και μπροστά από τον Alonso ενώ ακολουθούσαν οι Perez και Raikkonen.
Στους πρώτους γύρους ο Rosberg είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί στην κορυφή αλλά πίσω του ο Lewis Hamilton εξαπέλυσε την αντεπίθεσή του. Το πρόβλημα του Βρετανού στην εκκίνηση ήταν η ελαττωματική λειτουργία μιας ρύθμισης στα ηλεκτρονικά και αυτό διορθώθηκε, δίνοντάς του τη δυνατότητα να πιέσει. Έτσι, αρχικά ακολούθησε τον Massa, όταν και οι δύο προσπέρασαν τον Magnussen, και στη συνέχεια με μια πολύ ωραία κίνηση πέρασε τον Βραζιλιάνο της Williams για να ανέβει στη 2η θέση. Λίγο πριν από αυτό μάλιστα ένα μικρό λάθος του Rosberg του επέτρεψε να πλησιάζει λίγο περισσότερο.
Ο Massa ακολουθούσε μοναχικά στην 3η θέση αλλά για την 4η είχε σχηματιστεί ένα τρενάκι, που περιλάμβανε τους Magnussen, Vettel, Bottas, Button, Alonso και Perez. Από αυτούς ο Bottas ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος, καθώς κέρδιζε συνεχώς θέσεις γύρο με το γύρο. Αφού τους πέρασε όλους, με τελευταίο τον Magnussen, βρέθηκε στην 4η θέση αλλά πλέον σε πολύ μεγάλη απόσταση πίσω από τον ομόσταβλό του στη Williams.
Σχετικά νωρίς άνοιξε ο χορός των pit stop, με τον Sebastian Vettel να ρισκάρει και να μπαίνει πρώτος στον 19ο γύρο. Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι υπόλοιποι, με όλα τα pit stop να εκτελούνται χωρίς προβλήματα. Η στρατηγική ήταν κοινή για όλους τους πρωτοπόρους, που ξεκίνησαν με τα μεσαία ελαστικά, δηλαδή τα μαλακότερα, και τα άλλαξαν με τα σκληρά για να πάμε με αυτά μέχρι το τέλος.
Μετά τα pit stop η σειρά στην κορυφή δεν άλλαξε, με τον Nico Rosberg να προηγείται του Lewis Hamilton. Ο Felipe Massa παρέμεινε 3ος. Η τακτική του Vettel επιβραβεύτηκε και ήταν ο κερδισμένος των pit stop καθώς ανέβηκε 4ος, μπροστά από τους Magnussen, Bottas, Perez, Button, Alonso.
Ο αγώνας πήρε διαφορετική τροπή, όταν η πίεση του Hamilton απέδωσε καρπούς. Ο Βρετανός άρχισε να γράφει πολύ γρήγορους γύρους και να πλησιάζει τον Rosberg, ο οποίος δεν απέφυγε το λάθος και έφυγε ευθεία στο πρώτο σικέιν. Έτσι, ο Hamilton βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα. Αμέσως μετά ήρθε η απογοήτευση για τους χιλιάδες Ιταλούς που παρακολουθούσαν τον αγώνα. Ο Fernado Alonso αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το μονοθέσιο της Ferrari και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος.
Ενώ μπροστά ο Hamilton διατηρούσε μια διαφορά περίπου 4 δευτερολέπτων από τον Rosberg και ο Massa συνέχιζε το μοναχικό αγώνα του στην 3η θέση, πιο πίσω η μάχες μαίνονταν. Πρώτα ο Bottas άρχισε πάλι από την αρχή τις διαδοχικές προσπεράσεις, για να ανέβει ξανά στην 4η θέση. Στην πορεία, όταν μονομαχούσε με τον Magnussen, ο Δανός της McLaren πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή τον ανάγκασε να βγει εκτός πίστας. Ο Ricciardo εκμεταλλεύτηκε τη μάχη των Perez-Button και τους πέρασε και τους δύο για να πάρει την 7η θέση, πίσω από Vettel και Magnussen. Ο Ricciardo αργότερα πέρασε και τον Magnussen, και ανέβηκε 6ος πίσω από τον Vettel.
Τα ελαστικά του Ricciardo ήταν πολύ πιο φρέσκα από του Vettel και έτσι ο Αυστραλός της Red Bull πήρε την 5η θέση από τον ομόσταβλό του. Ο Vettel στους τελευταίους γύρους δέχτηκε πίεση αλλά διατήρησε την 6η θέση. Ο Kevin Magnussen τερμάτισε 7ος αλλά με 5” να προστίθενται στο χρόνο του έπεσε στη 10η θέση και ακολούθησαν οι Sergio Perez, Jenson Button και Kimi Raikkonen.
Μετά το GP Ιταλίας ο Rosberg προηγείται με 22 βαθμούς του Hamilton. Επόμενος αγώνας είναι το GP Σιγκαπούρης το 3ήμερο 19-21 Σεπτεμβρίου.
Αποτελέσματα GP RACE - Ιταλία - Monza
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | S1 | S2 | S3 | |
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:29.052 | 0.000 | 0.000 | 1 | 28.619 | 30.425 | 30.008 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:29.255 | 3.100 | 3.100 | 1 | 28.466 | 30.820 | 29.969 | |
3 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 1:29.421 | 25.000 | 21.800 | 1 | 28.219 | 30.671 | 30.531 | |
4 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:29.143 | 40.100 | 15.400 | 1 | 28.406 | 30.798 | ||
5 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 1:28.818 | 50.700 | 10.600 | 1 | 28.379 | 30.496 | ||
6 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:30.453 | 58.500 | 7.700 | 1 | 28.903 | |||
7 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 1:30.481 | 60.800 | 1.000 | 1 | 28.758 | |||
8 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 1:30.562 | 61.300 | 0.400 | 1 | 28.553 | |||
9 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 1:30.303 | 61.700 | 0.300 | 1 | 28.476 | |||
10 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 1:30.252 | 64.700 | 6.200 | 1 | 28.766 | |||
11 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 1:36.777 | 69.000 | 7.300 | 1 | 28.886 | |||
12 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:30.229 | 70.400 | 1.300 | 1 | 28.918 | |||
13 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:30.061 | 70.700 | 0.300 | 1 | 29.095 | |||
14 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 1:30.061 | 1 L | 20.800 | 1 | 28.758 | 30.967 | 30.336 | |
15 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 1:30.253 | 1 L | 11.700 | 1 | 28.547 | 31.398 | 30.308 | |
16 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:30.218 | 1 L | 23.800 | 1 | 28.989 | 31.080 | ||
17 | 10 | Kamui Kobayashi | CATERHAM | 1:31.946 | 1 L | 29.700 | 1 | 29.016 | |||
18 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:30.521 | 1 L | 12.500 | 1 | 28.905 | |||
19 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:29.812 | 2 L | 14.200 | 3 | 28.596 | 30.667 | 30.549 | |
20 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 1:32.326 | 2 L | 10.800 | 1 | 29.162 | 32.342 | 30.822 | |
21 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 25 L | 23 L | 1 | |||||
22 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 48 L | 23 L | 0 | 29.206 | STOP |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||||
1 | Nico Rosberg | 238 | 25 | 18 | 18 | 18 | 18 | 25 | 18 | 25 | 0 | 25 | 12 | 18 | 18 | |||||||
2 | Lewis Hamilton | 216 | 0 | 25 | 25 | 25 | 25 | 18 | 0 | 18 | 25 | 15 | 15 | 0 | 25 | |||||||
3 | Daniel Ricciardo | 166 | - | 0 | 12 | 12 | 15 | 15 | 25 | 4 | 15 | 8 | 25 | 25 | 10 | |||||||
4 | Valtteri Bottas | 122 | 10 | 4 | 4 | 6 | 10 | 0 | 6 | 15 | 18 | 18 | 4 | 15 | 12 | |||||||
5 | Fernando Alonso | 121 | 12 | 12 | 2 | 15 | 8 | 12 | 8 | 10 | 8 | 10 | 18 | 6 | 0 | |||||||
6 | Sebastian Vettel | 106 | 0 | 15 | 8 | 10 | 12 | 0 | 15 | 0 | 10 | 12 | 6 | 10 | 8 | |||||||
7 | Jenson Button | 72 | 15 | 8 | 0 | 0 | 0 | 8 | 12 | 0 | 12 | 4 | 1 | 8 | 4 | |||||||
8 | Nico Hulkenberg | 70 | 8 | 10 | 10 | 8 | 1 | 10 | 10 | 2 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | |||||||
9 | Felipe Massa | 55 | 0 | 6 | 6 | 0 | 0 | 6 | 0 | 12 | 0 | 0 | 10 | 0 | 15 | |||||||
10 | Kimi Raikkonen | 41 | 6 | 0 | 1 | 4 | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 8 | 12 | 2 | |||||||
11 | Sergio Perez | 39 | 1 | 0 | 15 | 2 | 2 | 0 | 0 | 8 | 0 | 1 | 0 | 4 | 6 | |||||||
12 | Kevin Magnussen |
38 |
18 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 6 | 6 | 2 | 0 | 0 | 1 | |||||||
13 | Jean-Eric Vergne | 11 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | |||||||
14 | Romain Grosjean | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
15 | Daniil Kvyat | 8 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | |||||||
16 | Jules Bianchi | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
17 | Adrian Sutil | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
18 | Marcus Ericsson | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
19 | Pastor Maldonado | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
20 | Esteban Gutierrez | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
21 | Max Chilton | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
22 | Kamui Kobayashi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | 0 | |||||||
23 | Andre Lotterer | 0 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 0 | - | |||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ | ||||||||||||||||||||||
Θ | Ομάδα | Βαθμοί | ||||||||||||||||||||
1 | Mercedes | 454 | 25 | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | 18 | 43 | 25 | 40 | 27 | 18 | 43 | |||||||
2 | Red Bull-Renault | 272 | - | 15 | 20 | 22 | 27 | 15 | 40 | 4 | 25 | 20 | 31 | 35 | 18 | |||||||
3 | Williams-Mercedes | 177 | 10 | 10 | 10 | 6 | 10 | 6 | 6 | 27 | 18 | 18 | 14 | 15 | 27 | |||||||
4 | Ferrari | 162 | 18 | 12 | 3 | 19 | 14 | 12 | 9 | 11 | 8 | 10 | 26 | 18 | 2 | |||||||
5 | McLaren-Mercedes | 110 | 33 | 10 | 0 | 0 | 0 | 9 | 14 | 6 | 18 | 6 | 1 | 8 | 5 | |||||||
6 | Force India-Mercedes | 109 | 9 | 10 | 25 | 10 | 3 | 10 | 10 | 10 | 4 | 7 | 0 | 5 | 6 | |||||||
7 | Toro Rosso-Renault | 19 | 6 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 | |||||||
8 | Lotus-Renault | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
9 | Marussia-Ferrari | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
10 | Sauber-Ferrari | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
11 | Caterham-Renault | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΑNΑΡΤΗΘΗΚΕ 7-9-2014 από directNEWS.gr πηγή: msfree
σχετικά θέματα:
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 07/09/14 από directNEWS.gr