Αστυνομική επιχείρηση για την εκκένωση κτηρίων που τελούν υπό κατάληψη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη .
Αστυνομική επιχείρηση για την εκκένωση κτηρίων που τελούν υπό κατάληψη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη .
Η ομάδα «Σύντροφοι/Συντρόφισσες για τη διάχυση των Εξαρχείων» ανέλαβε την ευθύνη για το μπαράζ επιθέσεων σε τοπικές της ΝΔ και τράπεζες.
Καταδρομικές επιθέσεις σημειώθηκαν τα ξημερώματα της Δευτέρας σε τρία υποκαταστήματα τραπεζών και σε γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Γλυφάδα, τον Άλιμο, την Κυψέλη και την Καισαριανή.
Στα χέρια της Αστυνομίας είναι δύο σεσημασμένοι διαρρήκτες που πιάστηκαν επ' αυτοφώρω να περιεργάζονται σταθμευμένα αυτοκίνητα, ενώ διαπιστώθηκε η εμπλοκή τους σε κλοπές πολιτών σε τουριστικές περιοχές της Αθήνας.
Το "πράσινο φως" για έφοδο στο κτίριο ΒΟΞ που αποτελεί στέκι αναρχικών και του Ρουβίκωνα στα Εξάρχεια, δίνει η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας, με αφορμή απειλητική ανάρτηση στελέχους της αναρχικής οργάνωσης στο διαδίκτυο.
Αναρχικοί ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης ως ένδειξη αλληλεγγύης στις καταλήψεις που εκκενώθηκαν από την Αστυνομία στα Εξάρχεια.
Σαφή προειδοποίηση προς την ηγεσιά του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Αστυνομίας στέλνει στέλεχος της αναρχικής οργάνωσης Ρουβίκωνας με ανάρτηση του στο Facebook, απειλώντας με πολλά χτυπήματα, εφόσον γίνει εισβολή στο στέκι αναρχικών Βοξ στα Εξάρχεια.
Μπορεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να έχει βάλει ως στόχο την αύξηση της αστυνόμευσης στα Εξάρχεια, όμως άλλες περιοχές της Αττικής είναι ..."ξέφραγο αμπέλι".
Αντιεξουσιαστές επιτέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης στο ελληνικό προξενείο στην πόλη Ναντ της Γαλλίας.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου, οι δράστες κρατούσαν σφυριά με τα οποία έσπασαν τζάμια του προξενείου ενώ έγραψαν σε τοίχο του κτιρίου το σύνθημα «σταματήστε το νόμο και την τάξη στα Εξάρχεια».
Η Πανελλήνια Συνομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ), με ανακοίνωσή της ενημερώνει ότι κήρυξε έκπτωτο από τα αξιώματα του Αντιπροέδρου και του Ειδικού Γραμματέα τον Σταύρο Μπαλάσκα, μετά τις δηλώσεις του σχετικά με την αστυνομική επιχείρηση στα Εξάρχεια.