'Άλλη μία εύκολη νίκη κατέκτησε στο GP Κίνας ο Lewis Hamilton, με την απόλυτη ανωτερότητα της Mercedes να φέρνει για τρίτο...
αγώνα στη σειρά το 1-2 στην ομάδα, καθώς ο Nico Rosberg, παρά την κακή εκκίνηση, πήρε τη 2η θέση. Ο Fernando Alonso με την 3η θέση πήρε το πρώτο βάθρο της Ferrari για φέτος. Ύστερα από άλλη μία ενδοοικογενειακή κόντρα, ο Daniel Ricciardo πήρε την 4η θέση μπροστά από τον Sebastian Vettel και το κλίμα στη Red Bull δεν φαίνεται να βελτιώνεται. Ακολούθησαν οι Nico Hulkenberg, Valtteri Bottas, Kimi Raikkonen, Sergio Perez και Daniil Kvyat.
Εκκίνηση
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Lewis Hamilton ξεκίνησε πολύ καλά και έστριψε χωρίς πρόβλημα πρώτος, αλλά πίσω του λίγες θέσεις έμειναν όπως ήταν στο grid. Οι Vettel και Alonso ξεκίνησαν καλά και έστριψαν 2ος και 3ος αντίστοιχα, με τον Ricciardo να μένει στην 4η θέση. Καλά ξεκίνησε και ο Massa, ο οποίος ύστερα από μια επαφή με τον Alonso πήρε την 5η θέση.
Πολύ κακή εκκίνηση έκανε ο Nico Rosberg, ο οποίος είχε και επαφή με τον Bottas και στο τέλος του πρώτου γύρου βρισκόταν στην 7η θέση, ενώ ο Kimi Raikkonen κατάφερε μόνο να φτάσει μέχρι τη 10η θέση.
Στους πρώτους γύρους ο Hamilton εκμεταλλεύτηκε τη σαφή ανωτερώτητα της Mercedes και απομακρυνόταν με καταιγιστικό ρυθμό από τους υπόλοιπους, ενώ ανάμεσα στους Vettel και Alonso η διαφορά έμενε σταθερή λίγο πάνω από 1 δευτερόλεπτο. Στους πρώτους γύρους του αγώνα εγκατέλειψε ο Adrian Sutil, παρκάροντας το μονοθέσιό του στο γκαράζ της Sauber.
Σιγά-σιγά ο Nico Rosberg άρχισε να κερδίζει θέσεις και ανέβηκε στην 5η θέση, προσπερνώντας τους Hulkenberg και Massa ενώ και ο Bottas από πιο πίσω ανέβαινε στην κατάταξη και είχε φτάσει 8ος, μπροστά από Grosjean και Raikkonen.
Pit stop
Στον 8ο γύρο ξεκίνησαν οι οδηγοί να μπαίνουν στα pit, με τον Jenson Button να βγάζει τη μαλακή γόμα και να βάζει τη μεσαία. Το ίδιο έκανε και ο Romain Grosjean λίγους γύρους αργότερα και στη συνέχεια άρχισαν να μπαίνουν κι άλλοι, με τη στρατηγική αυτή, δηλαδή την αλλαγή της μαλακής γόμας με μεσαία, να αποδεικνύεται οικουμενική. Στα pit όμως καταστράφηκε ο αγώνας του Felipe Massa, καθώς οι μηχανικοί του χρειάστηκαν σχεδόν 1 λεπτό για να βιδώσουν το πίσω ελαστικό και ο Βραζιλιάνος επέστρεψε στην πίστα στην τελευταία θέση.
Κερδισμένος από τα pit stop ήταν σαφώς ο Fernando Alonso, ο οποίος μετά τα pit stop βρέθηκε μπροστά από τον Sebastian Vettel, στη 2η θέση του αγώνα. Πίσω τους όμως ο Nico Rosberg πλησίαζε πολύ γρήγορα και φαινόταν ότι θα τους απειλήσει. Ο Rosberg είχε μιαν επιπλέον δυσκολία, καθώς δεν λειτουργούσε η τηλεμετρία και έπρεπε να παρακολουθεί την κατανάλωση καυσίμου από τα όργανα του μονοθεσίου του.
Ο Rosberg έφτασε εύκολα τον Vettel και τον πέρασε ύστερα από μια ωραία μάχη. Στη συνέχεια παίχτηκε άλλο ένα ενδοοικογενειακό επεισόδιο στη Red Bull. Ο Ricciardo έφτασε πίσω από τον Vettel και από τον ασύρματο είπαν στον Πρωταθλητή να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Αυστραλός, που είχε πιο φρέσκα ελαστικά και μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα. Ο Vettel έκανε τελικά στην άκρη, όχι χωρίς δισταγμό, και έπεσε στην 5η θέση.
Καλό αγώνα έκανε μέχρι τον 30ό γύρο ο Romain Grosjean, που βρισκόταν στη 10η θέση, αλλά ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.
Κυριαρχία Mercedes
Όσο προχωρούσε ο αγώνας ο Hamilton αύξανε όλο και περισσότερο τη διαφορά και ελάχιστα τον απασχολούσε τι γινόταν πίσω του. Ο Alonso ¨όμως άρχισε να νιώθει την απειλή του Nico Rosberg, ο οποίος αφού ξεμπέρδεψε με τον Vettel άρχισε να πλησιάζει τον Ισπανό, ο οποίος μπήκε στα pit για την τελευταία του αλλαγή ελαστικών στον 34ο γύρο.
Η στρατηγική της πλειονότητας ήταν αυτή: να βάλουν και δεύτερο σετ μεσαίας γόμας και να φτάσουν με αυτό μέχρι το τέλος του αγώνα. Έτσι, στους επόμενους γύρους το pit lane είχε αρκετή κίνηση, από τους οδηγούς που έμπαιναν για να υλοποιήσουν αυτήν τη στρατηγική. Τελευταίοι μπήκαν οι Ricciardo και οι δύο Mercedes, που άλλωστε είχαν μπει τελευταίαοι και στην πρώτη αλλαγή νωρίτερα.
Μετά την ολοκλήρωση των pit stop, o Lewis Hamilton βρισκόταν με άνεση και πάλι πρώτος, με τον Fernando Alonso να ετοιμάζεται για την επικείμενη μάχη με τον Nico Rosberg, που ήταν 3ος. Ακολυθούσαν οι Ricciardo, Vettel, Hulkenberg, Bottas, Raikkonen, Perez και Kvyat.
O Rosberg έφτασε και πέρασε τον Alonso με άνεση λίγους γύρους αργότερα και ο Ισπανός ανήμπορος να κρατήσει πίσω του την παντοδύναμη Mercedes, άρχισε να ασχολειται με τον Ricciardo, που θα μπορούσε να αποτελέσει πιθανή απειλή.
Στους τελευταίους γύρους οι δύο Mercedes έκαναν περίπατο μέχρι την καρό σημαία και έκαναν το 1-2, για τρίτο αγώνα στη σειρά. Ο Lewis Hamilton πήρε την 3η συνεχόμενη νίκη του και ο Nico Rosberg ήταν δίπλα του στο βάθρο. Για την 3η θέση τελικά δεν είχαμε σοβαρή μάχη, καθώς ο Fernando Alonso, με καλή διαχείριση των ελαστικών του, κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τον Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός για άλλον έναν αγώνα κέρδισε τον Sebastian Vettel και πήρε την 4η θέση, αφήνοντας τον Πρωταθλητή στην 5η. Ακολούθησαν οι Nico Hulkenberg, Valtteri Bottas, Kimi Raikkonen, Sergio Perez και Daniil Kvyat.
Για τον επόμενο αγώνα η F1 επιστρέφει στην Ευρώπη. Σε τρεις εβδομάδες, το 3ήμερο 9-11 Μαΐου θα διεξαχθεί το Ισπανικό GP στη Βαρκελώνη.
Αποτελέσματα GP - Κίνα
Θ. | N. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | S1 | S2 | S3 | |
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:43.059 | 0.000 | 0.000 | 2 | 27.201 | 31.073 | 44.785 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:42.700 | 18.600 | 18.600 | 2 | 27.070 | 30.948 | 44.682 | |
3 | 14 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:43.835 | 25.700 | 7.000 | 2 | 27.178 | 31.663 | 44.994 | |
4 | 3 | Daniel Ricciardo | RED BULL | 1:42.232 | 26.900 | 1.200 | 2 | 26.963 | 30.949 | 44.320 | |
5 | 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:44.109 | 51.000 | 24.000 | 2 | 27.446 | 31.251 | 45.412 | |
6 | 27 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:44.147 | 57.500 | 6.500 | 2 | 27.402 | 31.776 | 44.969 | |
7 | 77 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:43.967 | 58.100 | 0.500 | 2 | 27.182 | 31.898 | 44.887 | |
8 | 7 | Kimi Raikkonen | FERRARI | 1:47.000 | 83.900 | 25.800 | 2 | 27.683 | 32.111 | 47.206 | |
9 | 11 | Sergio Perez | FORCE INDIA | 1:44.387 | 86.400 | 2.400 | 2 | 27.539 | 31.762 | 45.086 | |
10 | 26 | Daniil Kvyat | TORO ROSSO | 1:44.136 | 1 L | 1 L | 2 | 27.430 | 31.556 | 45.150 | |
11 | 22 | Jenson Button | MCLAREN | 1:45.101 | 1 L | 10.700 | 2 | 27.648 | 31.863 | 45.590 | |
12 | 25 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:44.748 | 1 L | 5.600 | 2 | 27.669 | 31.714 | 45.365 | |
13 | 20 | Kevin Magnussen | MCLAREN | 1:47.282 | 1 L | 5.300 | 2 | 27.580 | 33.193 | 46.509 | |
14 | 13 | Pastor Maldonado | LOTUS | 1:44.743 | 1 L | 8.000 | 2 | 27.659 | 31.557 | 45.527 | |
15 | 19 | Felipe Massa | WILLIAMS | 1:44.103 | 1 L | 6.300 | 2 | 27.420 | 31.634 | 45.049 | |
16 | 21 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:44.374 | 1 L | 9.700 | 3 | 27.429 | 31.624 | 45.321 | |
17 | 10 | Kamui Kobayashi | CATERHAM | 1:46.808 | 1 L | 42.700 | 3 | 27.670 | 32.376 | 46.762 | |
18 | 17 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:47.597 | 1 L | 0.300 | 2 | 27.808 | |||
19 | 4 | Max Chilton | MARUSSIA | 1:44.834 | 2 L | 1 L | 3 | 27.537 | 31.911 | 45.386 | |
20 | 9 | Marcus Ericsson | CATERHAM | 1:47.275 | 2 L | 19.100 | 3 | 28.007 | 32.183 | 47.085 | |
21 | 8 | Romain Grosjean | LOTUS | 28 L | 26 L | 2 | |||||
22 | 99 | Adrian Sutil | SAUBER | 51 L | 23 L | 1 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||||
1 | Nico Rosberg | 79 | 25 | 18 | 18 | 18 | ||||||||||||||||
2 | Lewis Hamilton | 75 | 0 | 25 | 25 | 25 | ||||||||||||||||
3 | Fernando Alonso | 41 | 12 | 12 | 2 | 15 | ||||||||||||||||
4 | Nico Hulkenberg | 36 | 8 | 10 | 10 | 8 | ||||||||||||||||
5 | Sebastian Vettel | 33 | 0 | 15 | 8 | 10 | ||||||||||||||||
6 | Daniel Ricciardo | 24 | - | 0 | 12 | 12 | ||||||||||||||||
7 | Valtteri Bottas | 24 | 10 | 4 | 4 | 6 | ||||||||||||||||
8 | Jenson Button | 23 | 15 | 8 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
9 | Kevin Magnussen | 20 | 18 | 2 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
10 | Sergio Perez | 18 | 1 | 0 | 15 | 2 | ||||||||||||||||
11 | Felipe Massa | 12 | 0 | 6 | 6 | 0 | ||||||||||||||||
12 | Kimi Raikkonen | 11 | 6 | 0 | 1 | 4 | ||||||||||||||||
13 | Jean-Eric Vergne | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
14 | Daniil Kvyat | 4 | 2 | 1 | 0 | 1 | ||||||||||||||||
15 | Romain Grosjean | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
16 | Adrian Sutil | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
17 | Esteban Gutierrez | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
18 | Max Chilton | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
19 | Kamui Kobayashi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
20 | Pastor Maldonado | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
21 | Marcus Ericsson | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
22 | Jules Bianchi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ | ||||||||||||||||||||||
Θ | Ομάδα | Βαθμοί | ||||||||||||||||||||
1 | Mercedes | 154 | 25 | 43 | 43 | 43 | ||||||||||||||||
2 | Red Bull-Renault | 57 | - | 15 | 20 | 22 | ||||||||||||||||
3 | Force India-Mercedes | 54 | 9 | 10 | 25 | 10 | ||||||||||||||||
4 | Ferrari | 52 | 18 | 12 | 3 | 19 | ||||||||||||||||
5 | McLaren-Mercedes | 43 | 33 | 10 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
6 | Williams-Mercedes | 36 | 10 | 10 | 10 | 6 | ||||||||||||||||
7 | Toro Rosso-Renault | 8 | 6 | 1 | 0 | 1 | ||||||||||||||||
8 | Lotus-Renault | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
9 | Sauber-Ferrari | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
10 | Marussia-Ferrari | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||||||||||
11 | Caterham-Renault | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ΑNΑΡΤΗΘΗΚΕ 20-4-2014 από directNEWS.gr πηγή: msfree
σχετικά θέματα:
Formula 1: 1-2 τα ασημί βέλη με νικητή τον Lewis Hamilton στο Μπαχρέιν [βίντεο]
Formula 1: Pole position ο Rosberg στη Sakhir του Μπαχρέιν [βίντεο]
Formula 1: Pole posistion o Lewis Hamilton στη βρεγμένη πίστα Sepang της Μαλαισίας [βίντεο]
Formula 1: Νίκη σε ρυθμό βόλτας ο Nico Rosberg στο Albert Park της Αυστραλίας [βίντεο]
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 20/04/14 από directNEWS.gr