Συμμορία που διέπραττε συστηματικά κλοπές από σπίτια ηλικιωμένων εξαρθρώθηκε, από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Νοτιοανατολικής Αττικής. Τα μέλη της πλησίαζαν τους ηλικιωμένους, υποδυόμενα τους δημοτικούς υπαλλήλους και με το πρόσχημα της παροχής δωρεάν φρούτων, εισέβαλαν στο σπίτι τους.


