Μετά το ...φιάσκο του δόγματος "Νόμος και τάξη" και τις αντιδράσεις των κατοίκων στα Εξάρχεια για την ελλιπή αστυνόμευση, ξεκίνησαν καθημερινές επιχειρήσεις της Αστυνομίας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Μετά το ...φιάσκο του δόγματος "Νόμος και τάξη" και τις αντιδράσεις των κατοίκων στα Εξάρχεια για την ελλιπή αστυνόμευση, ξεκίνησαν καθημερινές επιχειρήσεις της Αστυνομίας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας οφείλουν να διερευνούν την καταγγελία οποιουδήποτε πολίτη ότι έπεσε θύμα απρόκλητης αστυνομικής βίας και αν διαπιστώσουν την βασιμότητά της να τιμωρούν πειθαρχικά τους υπαιτίους και να διαβιβάζουν το σχετικό φάκελλο στη Δικαιοσύνη για τις δικές της ...
Στο στόχαστρο άγνωστων δραστών μπήκε το αυτοκίνητο της οικογένειας του Αλέκου Φλαμπουράρη, οι οποίοι το έσπασαν, ενώ βρισκόταν μπροστά στο σπίτι του πρώην υπουργού.
Νέο κρούσμα ακραίας αστυνομικής βίας φέρνει στο φως της δημοσιότητας αύριο, Κυριακή, η εφημερίδα "Documento", λίγες ημέρες μετά την επεισοδιακή σύλληψη του σκηνοθέτη και των γιων του στο Κουκάκι, αλλά και την άγρια καταστολή στα Εξάρχεια με ξεγύμνωμα και άγριο ξυλοδαρμό προσαχθέντων.
Οι «Ομάδες Διασποράς της Ανομίας» ανέλαβαν την ευθύνη για το μπαράζ εμπρηστικών επιθέσεων τα ξημερώματα της περασμένης Πέμπτης 12 Δεκεμβρίου, με ανακοίνωση που αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Αναρχικές συλλογικότητες και ομάδες, μεταξύ των οποίων και ο Ρουβίκωνας, πραγματοποίησαν το βράδυ του Σαββάτου παρέμβαση στους δρόμους του Κολωνακίου.
Τρία 24ωρα μετά το σάλο που δημιουργήθηκε με την παραπομπή των κρουσμάτων ακραίας αστυνομικής καταστολής στα Εξάρχεια στο ...Συνήγορο του Πολίτη, η ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας αναδιπλώθηκε.
Η ομάδα «Σύντροφοι – Συντρόφισσες» ανέλαβε την ευθύνη για το μπαράζ επιθέσεων σε ΑΤΜ, καταστήματα και κτίρια δημοσίων υπηρεσιών που σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου μετά τις κινητοποιήσεις για την επέτειο των 11 ετών από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Έβγαλαν το ...άχτι τους κάποιοι άνδρες των ΜΑΤ οι οποίοι επέβαλαν το δόγμα της κυβέρνησης "νόμος και τάξη", αναδεικνύοντας ...ζωώδη ένστικτα τους.
Εμπρηστική επίθεση σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου σε τρία σταθμευμένα αυτοκίνητα στο Αιγάλεω.